بازیکن شاخص لیگ برتری در حالت مستی دستگیر شد + جزئیات

این فوتبالیست معروف در زمان دستگیری در حالت مستی و وضعیت بسیار نامناسب قرار داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، ح. ل. یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد و هم‌اکنون در یک تیم شهرستانی بازی می‌کند، شب گذشته در شرایطی نامناسب در یک پارتی شبانه دستگیر شد.این بازیکن که سابقه متعددی در کمیته انضباطی و سایر احکام قضایی دارد و در زمان دستگیری در حالت مستی و وضعیت بسیار نامناسب قرار داشته است.

فوتبالیست دستگیر شده دروازه‌بان است

یکی از فوتبالیست های لیگ برتری در پارتی دستگیر شده است. بازیکنی که قبلا هم حواشی زیادی داشت.

به گزارش خبرورزشی،بازیکن دستگیر شده که یک دروازه بان است،قبلا هم حواشی زیادی داشت و انگار دنبال بهانه ای بود که...بهرحال جور شد. او حالا برای باشگاهش دردسر زیادی درست کرده و سرمربی تیم هم که از این اتفاق به شدت ناراحت است باید به فکر یک دروازه بان دیگر باشد چون اگر بازیکن دستگیر شده همین امروز هم آزاد شود از شرایط مطلوب روحی برخوردار نیست. این دروازه بان قبلا هم باعث دلخوری کادر فنی تیمش شده بود و حالا به نظر می رسد آنها باید برای ادامه مسابقات تیمشان روی دروازه بان ذخیره حساب باز کنند.

بازیکنان لیگ برتری آن قدر قراردادهای سنگین دارند که حتی اگر در دو بازی حضور نداشته باشند کلی به باشگاه ضرر وارد می شود. آن هم باشگاههایی که دولتی هستند. البته شنیدیم به خاطر حاشیه های این دروازه بان شاید این بار باشگاه خودش هم او را جریمه مالی کند.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 37010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha