۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 36997
قایدی: خدا را شکر داربی مساوی شد!

بازیکن استقلال می‌گوید با مصدومیت در هفته اخیر تمرین کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، استقلال و پرسپولیس دیروز (سه شنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی ۲ بر۲ رسیدند. مهدی قایدی، بازیکن استقلال پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. خیلی حال و هوای داربی نبود و انگیزه‌ها مثل سال‌های گذشته نبود. این انگیزه کم‌تر به خاطر تماشاگران و اتفاقات اخیر است. خدا را شکر بازی مساوی شد. بازی قشنگی بود.

او در واکنش به این که چرا از تساوی در داربی راضی است در حالی که تا لحظه آخر از پرسپولیس پیش بودند؟ توضیح داد: به خاطر اتفاقاتی که افتاده، اگر کوچک‌ترین اتفاقی در این بازی می‌افتاد، دل برخی‌ها می‌شکست. مساوی نتیجه‌ای بود که همه را راضی می‌کرد.

این بازیکن استقلال درباره تاثیر سوت‌های متعدد داور در داربی ۹۹ گفت: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال ایران بوده است. این اولین‌بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم کافی نبود چرا که دو گل زده شد و چندین تعویض هم انجام شد.

قائدی درباره خط خوردن از لیست تیم‌ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ و حالا نیمکت‌نشینی در استقلال توضیح داد: ما یک هفته پرفشار تمرین کردیم. هوا خوب نبود و زمین هم مشکلاتی داشت. من در این هفته با مصدومیت بازی کردم. تصمیم نهایی به نظر سرمربی بستگی دارد.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در تیم‌ملی برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ امیدوار است، بیان کرد: ان‌شاءالله، خدا بزرگ است.

بازیکن استقلال در پایان در پاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: اگر الان صحبت نکنم، بهتر است.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 36997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha