حرکت عجیب خودرویی‌ها در روز تغییر کانال بورس + نقشه بازار

بورس در معاملات ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ با رشد ۳۰۳۰۸ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از گسترش نیوز بورس بعد از دوره‌ای تقریبا طولانی که روندی نزولی داشت، به تعادل نسبی رسیده است. قبل از آن اکثر سهامداران بابت ضرر و زیان ادامه دار این بازار شکایت داشتند. برخی از مردم بر این باورند، سرمایه وارد شده به بورس باید سودآور باشد اما این انتظار کاملا دور از منطق است. بر همین اساس به افراد توصیه می‌شود، قبل از ورود به بازارهای مالی نسبت به ضرر و زیان احتمالی در بازار اطلاعات لازم را کسب نمایند و بعد با نگاهی باز و دور اندیش وارد بورس شوند.

بورس معاملات دومین روز هفته را با رشد نسبی آغاز کرد در ادامه این حجم از رشد افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به صعود ۱۰ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی فارس، فولاد، فملی، کگل، کچاد، وغدیر و نوری با تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نمای پایانی نقشه بازار بورس در ۲۷ آذر ۱۴۰۱

نقشه-بازار

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با افزایش نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز روند رشد بیشتر شد تا با صعود ۷۴۸۴ واحدی به ۴۴۳ هزار و ۹۶۲ واحدی رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با صعود بیش از ۳۰ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۵,۵۲۰,۳۹۹.۶۷۰ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۵۸,۰۴۶.۲۹۷ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۰.۳۶۱ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز بپاس، هرمز، زاگرس، فغدیر، آریا، شگویا و شرانل هستند.

نمادهای-بروسی

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 36863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha