سلبریتی‌های بیزار از شبکه‌های اجتماعی؛ از جرج کلونی تا کیت وینسلت! + تصاویر

بسیاری از ستاره‌های سرشناس جهان، حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارند و حتی از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود در ارتباط‌اند، اما بعضی سلبریتی‌ها از شبکه‌های اجتماعی فراری هستند و علاقه‌ای به حضور در این فضا ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اگرچه این روزها هواداران سلبریتی‌ها می‌توانند با یک کلیک و از طریق شبکه‌های اجتماعی با سلبریتی محبوب خود ارتباط برقرار کنند، اما برخی سلبریتی‌ها نیز ترجیح می‌دهند با مخاطبان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار نکنند. در ادامه، برخی از این سلبریتی‌ها را معرفی خواهیم کرد:

۱. کیت وینسلت

کیت وینسلت

کیت وینسلت نه تنها تصمیم گرفته که خودش از شبکه های اجتماعی استفاده نکند، بلکه آن را برای سه فرزندش (میا، جو و بیر) نیز ممنوع کرده است. کیت می‌گوید که معتقد است شبکه های اجتماعی، تأثیری بسیار منفی بر رشد کودکان دارد و ترجیح می‌دهد سر فرزندان خود را بیرون از خانه، گرم کند تا در فضای مجازی.

۲. اما استون

اما استون

سالهاست که اما استون، مخالف پیوستن به شبکه‌های اجتماعی است و می‌گوید همه مخالفتش، به این دلیل است که باور نمی‌کند این یک تجربه مثبت برای او باشد. او توضیح می دهد که به‌عنوان کسی که نظرات مردم برایش مهم است، تصور می کند حضور در شبکه های اجتماعی می تواند آسیب زا باشد.

۳. ساندرا بولاک

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک از مدت ها پیش، تصمیم گرفته است که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشد، که به گفته او همه این عدم علاقه، از فیلم "شبکه" ناشی می شود که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد. این بازیگر به شوخی گفت که در طول مدت حضورش در صحنه فیلمبرداری، چیزهای زیادی درباره هکرها یاد گرفته است. اگرچه او شبکه های اجتماعی را به طور کامل رد نمی کند، می‌گوید اگر فرزندانش می‌خواهند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند، ترجیح می دهد، مطلع باشد.

۴. کریستن استوارت

کریستین استوارت

در حالی که کریستن استوارت مزایای شبکه های اجتماعی را انکار نمی کند و حتی می گوید شاید روزی به شبکه های اجتماعی بپیوندد، اما می گوید در حال حاضر در زندگی خود به آن نیازی ندارد.

۵. جرج کلونی

جرج کلونی

جرج کلونی هیچ برنامه‌ای برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی ندارد و توضیح می‌دهد که تمایلی ندارد افکار خصوصی خود را با دنیا به اشتراک بگذارد. این بازیگر به شوخی گفت که اگر به توییتر بپیوندد ممکن است در ساعت ۳ صبح یک پست بفرستد، فقط برای این که نشان دهد، هیچ چیز در این دنیای مجازی منطقی نیست.

۶.  کایرا نایتلی

کایرا نایتلی

کایرا نایتلی، بازیگر سرشناس بریتانیایی از جمله افرادی است که از عدم علاقه به حضور در شبکه‌های اجتماعی «مطمئن» است و فکر می‌کند شبکه های اجتماعی شبیه به یک «کرم‌چاله» است که خروج از آن دشوار است. کایرا نایتلی مدت ها پیش با یک اکانت جعلی، حضور درشبکه های اجتماعی را امتحان کرد، اما به محض این که کاربران او را شناختند و دنبال کردند، به شدت عصبانی شد و اکانت خود را پاک کرد.

۷.کیت بلانشت

کیت بلانشت

کیت بلانشت می گوید به دنبال تأیید اعتبار خود از سوی دیگران در شبکه های اجتماعی نیست. البته می گوید که نکات مثبتی نیز در شبکه های اجتماعی وجود دارد اما او ترجیح می دهد که وارد این جهان نشود.

۸. دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف تصمیم گرفته است که به شبکه های اجتماعی نپیوندد و دلیل این کار را نیز، حفظ حریم خصوصی می داند. او می‌گوید به‌عنوان فردی که برای زندگی شخصی‌اش ارزش قائل است، معتقد است که به اشتراک‌گذاری اطلاعات زیاد در شبکه های اجتماعی، رسانه‌ها و مردم را تشویق می‌کند تا تهاجمی‌تر شوند.

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 36728
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha