نخستین قربانی پرواز قیمت دلار؛معاون ارزی بانک مرکزی ⁩برکنار شد/یک بورسی دیگر معاون جدید بانک مرکزی!

خانی از معاونت ارزی این بانک برکنار و به سمت مشاور رئیس کل بانک مرکزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد طبق اعلام مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، خانی از معاونت ارزی این بانک برکنار و به سمت مشاور رئیس کل بانک مرکزی منصوب شد. با حکم صالح آبادی، محمد آرام به سمت معاون ارزی بانک مرکزی منصوب شد.

6565

6552


گفتنی است، دکتر آرام پیش از این مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران بود. معاون ارزی جدید بانک مرکزی تا مقطع دکترای تخصصی در رشته‌های مدیریت مالی و مدیریت کسب و کار تحصیل کرده و دارای سوابق متعدد در سمت‌های مدیرعامل و عضو هیات مدیره و مشاور در شرکت‌های خدمات ارزی، مالی و سرمایه گذاری، تأمین مالی و بورسی است.

محمد آرام بنیار: تابعیت آمریکا ندارم

محمد آرام بنیار مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی چند وقت قبل در پاسخ به شایعات مطرح شده درباره خود تاکید کرده بود: بنده هیچ تابعیتی در هیچ کشوری به خصوص آمریکا ندارم.

«محمد آرام بنیار» شایعات مطرح شده نسبت به خود را تکذیب کرد و اظهار داشت: بنده تابعیتی در هیچ کشوری به ویژه آمریکا ندارم و اصلا تاکنون به آمریکا سفر نکرده‌ام؛ علاوه بر این هیچ دارایی و اموالی هم در این کشور ندارم.

وی افزود: در بحث مبارزه با فساد نیز در دوره قبل در خط مقدم مبارزه با فساد بودم و در سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ موضع مشخصی نسبت به مدیران فاسد در مجموعه بانکی به خصوص بانک ملت داشتم.

موضع بنده نسبت به مدیران فاسد بانکی موجب شد در دولت قبل از عمده پست‌های دولتی برکنار شوم.

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 36689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha