محمد دلاوری مجری مشهور صداو سیما هم ممنوع الخروج شد

دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما که با برنامه‌های صرفاً جهت اطلاع، تهران۲۰ و پایش به شهرت رسید؛ صبح امروز ممنوع الخروج شد و پاسپورتش ضبط گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد محمد دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما که با برنامه‌های صرفاً جهت اطلاع، تهران۲۰ و پایش به شهرت رسید؛ صبح امروز ممنوع الخروج شد و پاسپورتش ضبط گردید. هنوز درباره دلایل این اقدام خبری در دسترس نیست.

بیوگرافی محمد دلاوری مجری صداوسیما و خبرنگار

محمد دلاوری در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. دلاوری فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی و فوق لیسانس علوم سیاسی است، به گفته خودش در جوانی فردی محجوب و خجالتی بوده که با ویراستاری روزنامه شروع به کار در حوزه رسانه کرده و سپس به تلویزیون ملی رسید.

وی فعالیتش را در خبرنگاری با روزنامه کیهان شروع کرده و نویسندگی برای جراید و مجلات را از دوران دانشجویی به طور جدی شروع کرد. از طریق آشنایی با مرتضی سرهنگی در سن بیست سالگی وارد نویسندگی در روزنامه کیهان شده و متن های بخش دفاع مقدس را می نوشت.
اما خودش می گوید علاقه داشت که کارگردان شود؛ به خاطر همین مدام مجله فیلم می خواند، اما خانواده اش به شدت مذهبی بودند و مخالف ورود او به سینما.

بعد از چهار سال همکاری با کیهان خیلی اتفاقی وارد صداوسیما می شود و با اجرای برنامه «صرفا جهت اطلاع» مشهور شد. وی درباره نحوه انتخاب برای اجرای این برنامه چالشی گفت:«کار صرفا از جایی شروع شد که مدیر واحد مرکزی خبر به من گفت می خواهیم بسته ای ببندیم و با اخبار شوخی کنیم. من هم مطلبی نوشتم که همکاران بعد خواندنش گفتند خوب است اما پخش که نمی شود! اما آن مطالب به عنوان اولین بخش از «صرفا جهت اطلاع پخش شد.»

محمد دلاوری متاهل و حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر به نام صدرا است.

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 36601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 0
      منم ممنوع الخروج شدم؛ یعنی چی تیترزدی فلانی ممنوع الخروج شده . بعد از زمانی که بدنیا اومده زن گرفته بچه دار شده چکار کرده . وو...را توضیح میده . طرف ممنوع الخروج شده بما چه که کجا بدنیا اومده . کجا تحصیل کرده اسمه زنش چیه اسم بچهاش چیه..
    • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ممد چقدر بهت گفتم تو نمی تونی حق خواهی کنی! در زمان امویان هم اینچنین بوده. تاریخ این رو میگه!
    • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      علتش و که نگفتید !!!!!!!!!