مدارس البرز هم  ۲۱ و ۲۲ آذرماه تعطیل و غیرحضوری  شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم غلظت آلاینده ها طی روزهای ۲ روز آینده ، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه غیرحضوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در حاشیه بیست و چهارمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: در زمان حاضر وضعیت هوای استان البرز در شرایط ناسالم قرار دارد.
وی تاکید کرد: جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهرها توسط ماموران راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می شود، ضروری است .

همچنین استقرار و آماده باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها، موافقت مدیران دستگاه های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا ازمصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز است.

باتوجه به شرایط ناسالم هوا، کلاس های درس کلیه مقاطع تحصیلی در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار شد.

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 36546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha