مدارس تهران دوشنبه و سه‌شنبه هم غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه،پردیس، دماوند و شهر رودهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز یکشنبه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن به صورت غیر حضوری فعالیت کنند.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن تعطیل خواهد بود.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا و پس فردا ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای دوشنبه و سه شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 36535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha