حمایت عجیب همسر رونالدو از او/ فدراسیون پرتغال:اجازه خداحافظی رونالدو از تیم ملی را نمی دهیم

جورجینا رودریگس، همسر کریستیانو رونالدو نیز واکنش عجیبی نسبت به نیمکت نشینی او و حذف پرتغال از رقابت های جام جهانی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روزنامه اکیپ بعد از دیدار پرتغال و مراکش در یک چهارم نهایی جام جهانی خبری مبنی بر اعلام تصمیم خداحافظی رونالدو در رختکن منتشر کرد. حالا فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد اجازه خداحافظی کریستیانو رونالدو از تیم ملی را نخواهیم داد و او همچنان کاپیتان تیم ملی ما خواهد داد.

جورجینا رودریگس، همسر کریستیانو رونالدو نیز واکنش عجیبی نسبت به نیمکت نشینی او و حذف پرتغال از رقابت های جام جهانی داشت. این اتفاق در حالی رخ داد که او پیش از این به عدم حضور رونالدو در ترکیب اصلی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس انتقاد کرده بود و حالا یک بار دیگر به شکل مستقیم به سرمربی این تیم یعنی فرناندو سانتوس حمله کرده است.

جورجینا رودریگس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “امروز دوستان و مربی تو تصمیم بدی گرفتند. آن دوستانی که برای آن ها از کلمات تحسین آمیز استفاده می‌کنی و فرد دیگری که وقتی وارد بازی شد دیدید که چگونه همه چیز تغییر کرد. البته خیلی دیر بود. نمی توانید بهترین بازیکن دنیا را دست کم بگیرید. نمی توانیم بهترین سلاح را در اختیار کسی قرار دهیم که لیاقتش را ندارد. زندگی به ما درس می دهد. امروز ما نباختیم بلکه یاد گرفتیم. کریستیانو ما تو را تحسین می کنیم.”

همسر کریستیانو رونالدو از افتتاحیه جام جهانی در قطر حضور داشته و به حمایت از تیم ملی پرتغال پرداخت. همانطور که گفته شد او بعد از اعلام ترکیب پرتغال مقابل سوئیس نیز نتوانست سکوت کند و اینگونه به عدم حضور رونالدو در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی واکنش نشان داده بود: “حیف شد که ۹۰ دقیقه نتوانستم از بهترین بازیکن جهان لذت ببرم.”

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کد خبر: 36512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha