رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از یک مکالمه پرتنش با فرناندو سانتوس و زمانی که متوجه شد در ترکیب ابتدایی پرتغال برابر سوئیس جایی ندارد، رونالدو تهدید به ترک اردو کرد. نشریه رکورد گزارش خود در مورد جنجال رونالدو را اینچنین شروع می کند.

نیمکت نشینی رونالدو برابر سوئیس مثل یک بمب فوتبال دنیا را تکان داد و تیتر شماره یک امروز رکورد نیز به همین اختصاص دارد:«رونالدو تهدید به رفتن کرد.»

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

داستان از اینجا شروع شد که سانتوس تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ بازی برابر کره جنوبی رونالدو را تعویض کند. فوق ستاره که از این تصمیم خشمگین بود، هنگام رفتن به سمت نیمکت رو به مربی گفت:«مثل اینکه خیلی عجله داشتی من را تعویض کنی.»

جمله ای که کافی بود تا سانتوس را عصبانی کند. رونالدو در واقع یکی از تعویضی هایی بود که سانتوس برای عوض کردن جریان بازی در نظر گرفت. در دیداری که پرتغال در نهایت ۱-۲ باخت.

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

در نشست خبری قبل از بازی با سوئیس وقتی از سانتوس در مورد عصبانیت رونالدو از تعویض سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:«البته که از رفتار او خوشم نیامد ولی الان اینجا نیستیم تا در مورد رونالدو حرف بزنیم. این موضوعی است که در خود تیم حل خواهد شد و نیازی نیست با رسانه ها در موردش حرف بزنم. همه تمرکز ما روی سوئیس است.»

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

مشخص بود که سانتوس در واکنش به رفتار رونالدو برنامه ای خاص دارد و آن هم نیمکت نشین کردن او در بازی تعیین کننده برابر سوئیس بود.

رکورد نوشته است که سانتوس در رختکن و قبل از اعلام یازده بازیکن اصلی به رونالدو اطلاع می دهد که در ترکیب ثابت نیست. رونالدو که انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت با عصبانیت و تهدید گفت:«شرایط اینطور باشد من از اردو می روم.»

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

این ادعا توسط فدراسیون فوتبال پرتغال رد شده ولی رکورد اصرار به درستی آن دارد. همچنین رکورد نوشته است که رونالدو خیلی زود از تصمیم خود برای ترک اردو عقب نشینی می کند. او به این نتیجه رسیده که حرکتش ممکن است باعث به حاشیه رفتن تیم و حذف از جام جهانی شود و در این صورت او مقصر اصلی معرفی خواهد شد که برای وجه مثبت او در میان مردم پرتغال خطری بالقوه محسوب می شد. او تیم ملی را در اولویت قرار داد و پرتغال نیز ۶-۱ سوئیس را برد.

رونالدو تهدید کرد: اردو را ترک می‌کنم

کار به اینجا ختم نشد. رونالدو روز گذشته با تیم ذخیره ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با بازیکنانی که برابر سوئیس به میدان رفته بودند در سالن بدنسازی تمرین کند. این در حالی است که تیم پزشکی پرتغال تایید کرده است که رونالدو هیچ مصدومیتی ندارد و در بهترین فرم به سر می برد. تصمیمی که حیرت خبرنگاران پرتغالی حاصر در کمپ را به دنبال داشت. سرپیچی دوباره از دستور سانتوس ممکن است برای رونالدو عواقب سخت دیگری را نیز به دنبال داشته باشد. پرتغال شنبه باید در یک چهارم نهایی برابر مراکش قرار بگیرد و شاید رونالدو در آن بازی یک دقیقه هم بازی نکند. حاشیه ها برای کریستیانو تمامی ندارند.

۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 36414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha