فردیناند، طارمی را به لیگ برتر می‌برد

ریو فردیناند به مهدی طارمی مهاجم ایرانی کمک می‌کند تا راهی لیگ برتر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از نشریه پرتغالی A Bola، طارمی در اولین بازی جام جهانی مقابل انگلیس دو گل برای ایران به ثمر رساند و تنها بازیکنی است که دروازه جردن پیکفورد را در این مسابقات باز کرده است.

به نظر می‌رسد مهاجم پورتو اکنون می‌تواند برای یک انتقال بزرگ آماده شود. گزارشی از سوی نشریه پرتغالی A Bola مدعی است فردیناند، اسطوره منچستریونایتد با ایجنت طارمی قراردادی امضا کرده است تا به او کمک کند در ژانویه به یک باشگاه خوب در لیگ برتر برود.

این بازیکن ۳۰ ساله در این فصل برای پورتو در فرم فوق‌العاده‌ای ظاهر شده است و تنها در ۱۹ بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است. تنها ۱۸ ماه از قرارداد فعلی طارمی با پورتو باقی مانده است.

فردیناند هم‌چنین در جریان پوشش بی‌بی‌سی درباره بازی انگلیس و ایران، هواداران را شگفت‌زده کرد و گفت: من او را به خوبی می‌شناسم. من چند بار با او تلفنی صحبت کردم، او واقعاً پسر خوبی است.

چندین باشگاه برتر لیگ برتر به دنبال مهاجم جدید هستند. چلسی در این فصل به تناوب به کای هاورتز، آرماندو بروخا و پیر امریک اوبامیانگ بازی داده است و هیچ کدام به اندازه کافی خوب نبودند. جدایی ناگهانی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد نیز باعث شد تا یونایتد نیز در کنار آرسنال به دنبال مهاجم باشد.

۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 36393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha