معرفی میانبرهای جدید گوگل کروم برای جستجوی سریعتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، گوگل به تازگی میانبرهای کاربردی جدیدی را در گوگل کروم معرفی کرده است. این میانبرها در بسیاری از سناریوها به کمک ما آمده و از جستجوهای دستی و طولانی در صفحات وب جلوگیری می کنند. می توان گفت پیش از ارائه این میانبرها، هیچ راه آسانی برای جستجو در تاریخچه ، بوک مارک ها و تب های مختلف وجود نداشت.

کاربران کروم اکنون می توانند از طریق میانبر جدید @ به راحتی در بین همه تاریخچه ها، بوک مارک ها و برگه های باز موردی را جستجو کنند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که هنگام جستجوی یک موضوع یا یک کالا در اینترنت، بسیاری از برگه ها را باز نگه می دارید، این میانبر می تواند در یافتن عبارت مورد نظر بسیار به شما کمک کند.

معرفی میانبرهای جدید گوگل کروم برای جستجوی سریعتر

گوگل کروم

کافی است به نوار آدرس بروید و @ را تایپ کنید. برای جستجو در یک برگه خاص کافی است tab@ و سپس نام وب سایت موردنظر را تایپ نمایید. مراحل جستجو در تاریخچه و بوک مارک نیز با این مورد تقریبا یکسان هستند. برای جستجو در آنها کافی است history@ یا bookmarks@ را وارد کنید. این ویژگی در حال حاضر تنها مخصوص نسخه دسکتاپ کروم است و احتمالا به زودی در iOS و اندروید نیز ارائه خواهد شد.

منبع: راهنماتو

۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 36353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha