رد صلاحیت ناگهانی یک کاندیدای ورزشی توسط حراست/ پولادگر:تاکنون چنین اتفاقی ندیده بودم

معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش مسوول تایید صلاحیت حراستی نیست و تنها کاندیداها را از نظر مدیریتی تایید می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ محمد پولادگر پس از لغو مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش درباره علت عدم برگزاری مجمع و عدم تایید صلاحیت یکی از کاندیداها به صورت ناگهانی برای شرکت در انتخابات، گفت: مسئولیت تایید صلاحیت‌ها با من نیست و تنها بخش مدیریتی‌ آن توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود.

وی افزود: امروز برای برگزاری انتخابات آمده بودیم ولی اعضای مجمع این جلسه را ترک کردند و مجمع از اکثریت افتاد، طبق اساسنامه ۱۵ روز دیگر مجمع را برگزار خواهیم کرد.

پولادگر ادامه داد: تاکنون در فدراسیون خودمان این گونه موارد را نداشتیم اما شاید موردی پیش آمده ‌که لحظه آخر چنین تصمیمی گرفته شده است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش تصریح کرد: به صورت قانونی از اتفاقی که در مجمع امروز رخ داد برخوردی نمی‌کنیم‌، اما حرکت اعضا از نظر اخلاقی درست نبود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان باید اجازه حضور کاندیداها را در مجمع بدهد که البته ۲ نفر دیگر از کاندیداها به دلیل عدم تایید صلاحیت به آنها اجازه حضور در انتخابات داده نشد.

پولادگر تاکید کرد: اتفاق امروز قطعا تاثیری بر سایر مجامع سایر فدراسیون‌ها نخواهد داشت، نهادهای نظارتی باید در این رابطه و اتفاق امروز پاسخ بدهند، شاید لحظه آخر اتفاقی افتاده و از دست ما خارج است.

وی در پایان در خصوص برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌های ورزشی گفت: در فرآیند برگزاری و تایید اساسنامه انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و سپس بدمینتون هستیم، البته کار اساسنامه دوچرخه تایید شده و در فرآیند برگزاری انتخابات هستیم.

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 36271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha