حال و هوای تهران بعد از باخت ایران مقابل آمریکا /فضای شهر امنیتی بود اما درگیری نشد

حضور مردم در خیابان پس از دیدار ایران و آمریکا قابل پیش‌بینی بود، به همین دلیل فضای شهر تهران پس از بازی بسیار امنیتی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رویداد۲۴، بعد از بازی ایران و آمریکا، سنگین‌ترین حجم نیروهای امنیتی در میدان ولیعصر حضور داشتند؛ به صورتی که خروجی میدان به سمت بلوار کشاورز توسط ماموران مسدود شده بود و بیشترین میزان حضور مردم نیز در این منطقه بود و تعداد زیادی ماشین از سمت بلوار کریم خان به سمت میدان ولیعصر در حرکت بودند که بوق می‌زدند.

همچنین بزرگراه اشرفی اصفهانی هم بسیار شلوغ بود و در جای‌جای بزرگراه نیروهای امنیتی با موتور در حال تردد بودند، با این حال ماشین‌ها بوق ممتد می‌زدند و حجم ترافیک حتی تا ساعت ۲ شب در این منطقه بالا بود.

از مناطق دیگر که حضور نیروهای امنیتی بسیار چشمگیر بود، پل ستارخان بود که تعداد بسیار زیادی مامور امنیتی یگان ویژه و لباس شخصی در آنجا حضور داشتند.

اگرچه حضور نیروهای امنیتی در شهر چشمگیر بود، اما تهران شب آرامی را گذراند و مشاهده خبرنگار رویداد۲۴ نشان می‌دهد که در هیچ نقطه‌ای از شهر درگیری رخ نداد و اتفاقی مانند آنچه در روزهای ناآرام وجود داشت، در تهران وجود نداشت و صرفا حضور مردمی دیده می‌شد که با ماشین در خیابان تردد می‌کردند و در برخی نقاط هم ترافیک شدیدی وجود داشت.

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 36064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha