توضیح شهرداری درباره سفر کارمندان این سازمان به قطر

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره سفر پرسنل شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی فوتبال اظهار کرد: درکمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در مورد سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است و هیچ بخشی الزامی نداشته است.
وی افزود: اگر افرادی به این سفر رفته‌اند که حداکثر ۲ یا ۳ نفر از نیروهای شهرداری تهران هستند با هزینه شخصی بوده است.
وی درباره کمک مالی به تیم ملی نیز گفت: معاونت اجتماعی شهرداری تهران جلساتی با مسئولان تیم ملی و وزارت ورزش داشته‌اند و همراهی با تیم ملی انجام شده ولی کمک مستقیمی با این عنوان نداشته‌ایم. البته در طراحی و تولید پرچم‌های هواداری کار کردیم.
سخنگوی شهرداری تهران درباره خسارات وارده به مترو در جریان اغتشاشات اخیر نیز گفت: برای بررسی خسارت‌های مترو و آسیب‌های که به اموال عمومی وارد شده شهرداری موظف است موضوع را پیگیری کند.
وی افزود: در حقیقت از یک سو تا جایی که ممکن است تلاش کردیم در حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری آسیب‌های وارده ضرر حداقلی به زندگی مردموارد کند به شکلی که در بسیاری شب‌ها تا صبح اثری از آشوب‌ها در معابر مشاهده نمی‌شد. وی ادامه داد: از سوی دیگر نمی‌شود عده‌ای به اموال عمومی آسیب بزنند، تخریب کنند و مردم تهران هزینه آن را پرداخت کنند و بار دیگر این دارایی‌های شهر خریداری یا تعمیر شوند البته این تنها زیان‌های مستقیم است و زیان‌های غیر مستقیمی هم وجود دارد لذا شهرداری تهران با جدیت این موضوعات را پیگیری می‌کند.

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 36014
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha