پیشنهاد تعطیلی فردا در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی پیرهادی در جریان صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی به هیات دولت گفت: پیشنهاد می‌کنیم در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بازی در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود پیشنهاد می‌شود در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

پیرهادی در ادامه در تذکری اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی به نسل جوان منعکس نشده است، لذا پیشنهاد ما این است که با محوریت موضوعات شهری این دستاوردها به نسل جوان ارائه شود. صدا و سیما گزارش‌هایی تهیه می‌کند اما تناسبی با اقداماتی که در شهر انجام می‌شود وجود ندارد لذا اهتمام جدی‌تری در مورد مسائل مختلف شهر باید رخ دهد.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری شنبه‌های امید و افتخار اشاره کرد و افزود: در این شنبه‌ها اقدامات خوبی صورت می‌گیرد و چندی پیش چند بوستان در مناطق جنوبی شهر مورد بهره برداری قرار گرفت که تاکنون سابقه‌ای در این حوزه وجود نداشته اما صداوسیما اطلاع‌رسانی در این حوزه نداشت لذا درخواست می‌شود اهتمام ویژه‌ای نسبت به انعکاس اخبار این اقدامات داشته باشد.

۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 36008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha