خیز ایلان ماسک برای استخدام نیروی انسانی در توییتر + نمودار

ایلان ماسک از زمان تکمیل قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری و تصاحب توییتر در اکتبر سال جاری تغییرات زیادی را در این پلتفرم اعمال کرده است. برخی تغییرات عبارتند از اخراج‌های گسترده، ۸ دلاری کردن تیک آبی، عفو عمومی برای حساب‌های تعلیق شده و مواردی از این دست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ایلان ماسک از زمان تکمیل قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری و تصاحب توییتر در اکتبر سال جاری تغییرات زیادی را در این پلتفرم اعمال کرده است. برخی تغییرات عبارتند از اخراج‌های گسترده، ۸ دلاری کردن تیک آبی، عفو عمومی برای حساب های تعلیق شده و موارد دیگر.

تعداد کل کارکنان توییتر به دلیل موج گسترده استعفاها و تعدیل‌ها برای آماده شدن برای رکود اقتصادی پس از اعلام فرهنگ کاری «کوه سخت» توسط رئیس جدید توییتر کاهش یافته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق اسلایدهایی از گفتگوهای درون شرکتی که توسط ایلان ماسک توییت شده است، شرکت توییتر در حال استخدام نیروهای جدید است. این امر پس از کاهش گسترده مشاغل در راستای کاهش هزینه‌ها زمانی که این میلیاردر پلتفرم توییتر را تصاحب کرده رخ داده است.

اسلاید اولی که توسط ایلان ماسک توییت شده است بدون جزئیات است و صرفا این را می‌رساند که توییتر در حال استخدام است. ماسک نگفت که چه زمانی در مورد این اسلاید گفتگو انجام شده است. بلومبرگ گزارش داد که او یک تجدید ساختار قابل توجه را در حال اجرایی کردن است و در ابتدا تعداد کارکنان شرکت را ۵۰ درصد کاهش داده است.

تصمیمات متلاطم ایلان ماسک برای آینده توییتر

بر اساس اسلایدهای به اشتراک گذاشته شده توسط ایلان ماسک که به داده‌های اواسط نوامبر اشاره دارد، توییت‌های خشونت‌آمیز و تنفرزا در این شبکه‌های اجتماعی کمتر شده است و جعل هویت‌های گسترده‌ای که قبلتر وجود داشت کاهش یافته است.

تصمیمات متلاطم ایلان ماسک برای آینده توییتر

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت میکروبلاگینگ، پس از تعدیل مشاغل، توییتر با برخی از این کارمندان اخراج شده تماس گرفته و با اشاره به اینکه آنها به اشتباه اخراج شده‌اند، خواستار بازگشت آنها به کار شده است.

رونمایی ایلان ماسک از ویژگی جدید توییتر

ایلان ماسک گفته است که توییتر هفته آینده با تیک‌های خود را با دسته‌بندی های رنگی متفاوت برای افراد، حساب های دولتی و شرکت ها بازخواهد گشت.

داستان تیک‌های توییتر به کجا رسید؟

مالک جدید توییتر گفت این پلتفرم در روز جمعه هفته آینده یک سرویس راستی‌آزمایی جدید را راه‌اندازی می‌کند، زیرا طرح قبلی اشکالاتی داشت و در نسخه جدید اصلاحاتی رخ داده است که به حساب‌هایی که ماهانه ۷.۹۹ دلار (۶.۶۰ پوند) پرداخت می‌کنند، علامت آبی داده است.

به گفته ماسک حساب‌های تایید شده تحت سیستم جدید دارای یک تیک آبی، افراد منتسب به دولت‌ها تیک خاکستری و شرکت‌ها دارای تیک طلایی خواهند بود.

وی همچنین به این موضوع اشاره داشت که تمام حساب‌های تایید شده "به صورت دستی احراز هویت" خواهند شد. اما او شفاف نکرد که آیا برای هر یک از تیک‌های جدید هزینه‌ای وجود خواهد داشت یا خیر.

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 35968
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha