تشکیل یک فدراسیون جدید به نام "بادبانی"

وزارت ورزش و جوانان بدون این که توضیحی در مورد شرح وظایف و جزئیات فدراسیون های جدید بدهد، حکم دو سرپرست جدید این فدراسیون ها را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چند ماه پس از آنکه وزارت ورزش تصمیم گرفت انجمن آمادگی جسمانی را از زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی جدا و آن را تبدیل به یک فدراسیون جدید کند، وزیر ورزش و جوانان حکم سرپرستی دو فدراسیون جدید را هم صادر کرد.

در خبری که روز یکشنبه از سوی وزارت ورزش منتشر شد آمده بود که «با صدور احکامی از سوی وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون های بادبانی و ورزش های دریایی و ساحلی منصوب شدند.
سید حمید سجادی در احکامی جداگانه خسرو ابراهیمی نیا را به عنوان سرپرست فدراسیون بادبانی و رضا شجیع را بعنوان سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی معرفی کرد.»

دو فدراسیون جدید در شرایطی از سوی وزارت ورزش تاسیس شده اند که برای هیچ یک از آنها توضیحی در مورد شرح وظایف و این که چه رشته هایی را شامل می شوند ارائه نشده است.

هر چند حمید سجادی از چند ماه قبل اعلام کرده بود که به دنبال تعداد فدراسیون های ورزشی و تاسیس فدراسیون های جدید هست، اما مشخص نیست با وضعیت بودجه ای که ورزش ایران با آن دست به گریبان است و اکثر فدراسیون ها با مشکلات مالی مواجه هستند، بودجه این سه فدراسیون جدید از کجا و با چه راهکاری تامین خواهد شد.

ضمن این که مشخص نیست فدراسیونی مثل بادبانی چه رشته هایی را شامل می شود و کدام رشته ها از فدراسیون قایقرانی جدا و به این فدراسیون منتقل خواهند شد. در مورد فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی هم همین ابهامات وجود دارد و فعلا مسئولی از وزارت ورزش در مورد آن توضیح نداده است.

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 35956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha