خودروی X8 قدرتمندترین اتومبیل شرکت BMW خواهد بود

بر اساس اطلاعات جدید شرکت بی ام و قصد دارد شاسی بلند خود را به موتور V8 با قدرت ۷۵۰ اسب بخار مجهز کند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بی ام و قصد دارد به زودی خط تولید خود را به یک اتومبیل قدرتمند جدید مجهز کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، خودروی شاسی بلند X8 قرار شده به عنوان یک پرچمدار هیبریدی به بازار جهانی عرضه شود و گفته می‌شود این اتومبیل قدرتمندترین مدل خط تولید مورد نظر است.

طبق اظهارات مسئولان شرکت BMW، انتظار می‌رود اتومبیل X8 اواخر سال آینده به عنوان یک مدل برای سال ۲۰۲۲ معرفی شود. خودروی مذکور قرار است با ظاهری جذاب‌تر و سبکی جدید به طرفداران این شرکت بزرگ معرفی شود. با وجود آن که پیش‌بینی می‌شد مدل X8 از طراحی مانند اتومبیل‌های کوپه در بخش پشتی خود برخوردار شود اما تصاویر جاسوسی جدید نمایانگر ظاهر متفاوتی هستند.

همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌آید سقف مدل مذکور از نمونه X7 کوتاه‌تر طراحی شده است. با وجود کوتاه‌ شدن سقف، نمونه جدید سری X همچنان از سه ردیف صندلی برخوردار است و هفت نفر را در خود جای می‌دهد.

خودروی BMW X8

مشخصات اتومبیل BMW X8

از دیگر مشخصات طراحی نمونه X8 که به مدل قبلی شباهت دارد می‌تواند به بخش جلویی خودرو و برش‌های تیز کاپوت اشاره کرد. این خودرو همچنین در بخش عقبی به مدل X7 شباهت دارد. مشخصات فنی این اتومبیل در حال حاضر از سوی شرکت سازنده اعلام نشده اما انتظار می‌رود خودروی X8 از یک موتور ۴.۴ لیتری هشت سیلندری برخوردار شود.

خودروی BMW X8

این تجهیزات قرار است در کنار باتری‌ها و موتور الکتریکی قرار گیرد و قدرت اتومبیل را تامین کند. طبق اطلاعات منتشر شده خودروی X8 قدرتی مطابق با ۷۵۰ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار خواهد داد و به این صورت به قدرتمندترین BMW تا به امروز تبدیل خواهد شد. با توجه به آن که مدل X7 M50i بیش از ۹۰ هزار یورو قیمت دارد انتظار می‌رود اتومبیل جدید سری X شرکت بی ام و بالاتر از ۱۰۰ هزار یورو قیمت داشته باشد.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
کد خبر: 3588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha