آمار دیدار ایران-ولز مثل فینال جام جهانی ۲۰۱۸

بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در ۳۸ درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هم چنین تعداد پاس شاگردان کارلوس کی روش در برابر شاگردان راب پیح ۲۹۸ در برابر ۵۰۲ پاس بود. با این حال نمایشی که تیم ملی در برابر ولز داشت، نمایشی به مراتب بهتر بود. تعداد حملات ایران به مراتب بیشتر و خطرناک تر از تیم ملی ولز بود تا جایی که اگر نمایش خوب دروازه بان این تیم و تیرک دروازه نبود، ایران با نتیجه بهتری و زودتر از دقایقی که گل ها به ثمر می رسید، برتری خود را به اثبات می رساند.

کافی است نگاهی به تعداد شوت های ایران در این بازی بیاندازید. هم چنین تعداد کرنرها. این اعداد نشان می دهد ایران ارایه گر بازی تهاجمی تری به نسبت ولز بود، اگر چه کمتر توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی تعداد پاس هایی که بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران رد و بدل شد کمتر بود. این یک بار دیگر به خوبی نشان داد در فوتبال مهم مدت زمان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها نیست. تیمی می تواند کمتر صاحب توپ و میدان باشد و بهم پاس بدهد اما بیشتر موقعیت ایجاد کند و در نهایت برنده شود.

در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم این اتفاق تکرار شد. در بازی فرانسه – کرواسی. دراین بازی فرانسه با نتیجه ۴-۲ پیروز و برای دومین بار قهرمان جام جهانی شد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که فرانسه در ۳۹ درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود. از سویی فرانسوی ها ۲۶۹ پاس بهم دادند در حالی که تعداد پاس های کرواسی ۵۴۷ پاس بود.

ایران با ۲۱ شوت و ۷ کرنر در برابر ولز نشان داد تیم شایسته برای پیروزی در این دیدار بود. نکته ای که گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز هم بدان اشاره کرد و گفت ایران تیم شایسته برای پیروزی در مسابقه با ما بود.

آمار دیدار ایران-ولز مثل فینال جام جهانی ۲۰۱۸

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 35858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha