«پیج»: ایران مستحق پیروزی بود/ شانس صعود ایران بیشتر از آمریکاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از شکست تیمش برابر تیم ملی ایران گفت: ایران مستحق پیروزی بود و به حقش هم رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی (۹۸) و رامین رضائیان (۱۰۰) برای ایران گل زدند.

رابرت پیج سرمربی تیم ملی فوتبال ولز بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت: حتما تیم ملی ایران مستحق پیروزی بود. تغییراتی که آنها انجام دادند درست بود و ایران استحقاق پیروزی داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز درباره توان پایین بازیکنانش افزود: من فکر می کنم هوای گرم و تمرینات دخالت نداشت. همانطور که گفتم ما در نیمه اول هم خوب نبودیم و ایران خیلی بهتر بود.

وی در خصوص بازی نه چندان خوب گرت بیل و رمزی گفت: من درباره نفرات صحبت نمی کنم. من خیلی نا امید از بازی شدم. چون در ماه های اخیر خیلی خوب بودیم و از سطح استاندارد خودمان در بازی های قبلی خیلی پایین تر بودیم.

پیچ ادامه داد: ما خوب نبودیم اما همیشه برای بردن بازی می کنیم. از فردا هم دوباره همین هدف را پیش می بریم.

او درباره نحوه ریکاوری ذهنی ولزی ها تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای این موضوع خواهیم کرد. آنها تعهد بسیار زیادی نشان دادند امروز مجازات شدیم و برای بازی خودمان را آماده خواهیم کرد.

وی به تحسین عملکرد بازیکنان ایران افزود و گفت: من تحت تاثیر بازی ایران قرار گرفتم. آنها بازی خوبی داشتند. آمریکا هم خیلی خوب بازی می کند ولی من فکر می کنم شانس آمریکا خیلی اندک بیشتر از ایران برای صعود باشد.

سرمربی ولز درباره بازی با انگلیس تصریح کرد: باید تغییرات لازم را انجام دهیم و شرایط خودمان را بسنجیم.

او درباره تغییر در دروازه تیم ملی ایران با توجه به مصدومیت بیرانوند و ورود سید حسین حسینی گفت: فرقی بین آنها احساس نکردم. آن ها جوری بازی کردند که همیشه خطرناک بودند.

سرمربی تیم ملی ولز در پایان خاطرنشان کرد: هر بازی باید به دنیا نشان دهیم چطور بازی می کنیم. در هر قسمتی نتوانستیم به خوبی نشان دهیم که چقدر توانمندیم.

برنامه کامل و نتایج جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر؛ از مرحله گروهی تا فینال + جدول

۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 35833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha