آسمان تهران بارانی می‌شود

امروز با ورود سامانه بارشی برای دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های واقع در شمال غرب غرب و بخش‌هایی از خوزستان غرب، اصفهان غرب، مرکزی چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی بارش باران گاهی، رعدوبرق وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود. همچنین شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی غرب، کردستان کرمانشاه و ایلام است.

شنبه بارش در این مناطق ادامه خواهد داشت، یکشنبه در شمال غرب برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پراکنده انتظار می رود، همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش و وزش باد در شرق اردبیل، گیلان و مازندران شروع می شود.

دوشنبه بارش در سواحل شمالی کشور تشدید شده و در شرق اردبیل و شمال خراسان شمالی بارش پراکنده رخ خواهد داد. روز سه شنبه در شمال غرب برخی مناطق غرب و استان‌های مازندران، گیلان و ارتفاعات خراسان شمالی بارش پیش بینی می شود.

شایان ذکر است طی این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش بصورت برف است. در روز یکشنبه در استان‌های اردبیل و گیلان و روز دوشنبه در استان‌های مازندران گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ۶ تا ۸ درجه کاهش دما رخ می‌دهد.

از بعد از ظهر یکشنبه غرب و مرکز خلیج فارس و طی روز دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج است. همچنین از اواخر وقت یکشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه دریای خزر مواج است.

۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 35801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha