درگیری در صندوق بازنشستگی/مدیر عامل صندوق عزل شد

در پی اعتراض کارمندان صندوق بازنشستگی محمد اسکندری مدیر عامل این صندوق عزل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اصلاحات نیوز، پس از آنکه روز گذشته پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی اسکندری تجمع کردند که در انتها به برخورد فیزیکی میان پرسنل و مدیر صندوق ختم و با حضور نماینده وزیر این تجمع به پایان رسید. شنیده ها حاکی از آن است که مولایی به عنوان سرپرست این صندوق انتخاب شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، دیروز چهارشنبه (دوم آذر) کارمندان صندوق بازنشستگی کشوری در اعتراض به شرایط کاری و حقوق خود مقابل ساختمان این صندوق در میدان جهاد تجمع کردند و خواستار دیدار با محمد اسکندری،‌ مدیرعامل صندوق بازنشستگی بودند که اسکندری حاضر به دیدار با کارمندان معترض نبود.

در نهایت با حضور نیروی انتظامی و درخواست آن‌ها، اسکندری در جمع معترضان حاضر می‌شود که این موضوع همراه با تشدید تنش میان کارمندان معترض و مدیرعامل صندوق و برخورد فیزیکی می‌شود.

کارمندان صندوق بازنشستگی در این تجمع بیان کردند در صورت عدم رسیدگی به شرایط و ادامه فعالیت اسکندری به عنوان مدیر عامل در روز شنبه، دست از کار خواهند کشید.

گفتنی است یکی از اولین اقدامات صولت مرتضوی پس از حضور در وزارت کار و رفاه اجتماعی، بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری بود که در این بازدید نیز کارمندان اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود اعلام کرده‌بودند.

۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
کد خبر: 35783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      باسلام جناب اقاي مرتضوي لطفا پرونده اقاي نادر ف كه به تازگي توسط اقاي كاشف زاده رئيس كميته انضباطي شركت انبارها تبرئه شده رادستور بررسي بفرماييد كه اقايان فكر نكنند هركاري كه دلشان ميخواهند بكنند
    • US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      آقای ترکی با تبریک مسولیت ویژه هرچه زودتر تکلیف خائنین شرکت انبارهای عمومی را روشن کنید پرسنل واقعا تحت فشارن با اسم مبارزه با فساد و بسیج دارن شرکت به تاراج میبرن
    • پرسنل US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      آقای ترکی با تبریک مسولیت ویژه هرچه زودتر تکلیف خائنین شرکت انبارهای عمومی را روشن کنید پرسنل واقعا تحت فشارن با اسم مبارزه با فساد و بسیج دارن شرکت به تاراج میبرن