دومین شکستگی بینی در جام جهانی/بدشانسی ستاره عربستان مثل بیرانوند

کاپیتان تیم ملی عربستان به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار مقابل آرژانتین مصدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سلمان الفرج که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی عربستان به حساب می‌آید و تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ و گلزنی در این رقابت‌ها را دارد، امروز مقابل آرژانتین با یک بدشانسی مواجه شد و مصدومیت کهنه او دوباره سراغ‌اش آمد تا نتواند در زمین بماند.

هافبک هجومی سعودی‌ها که در نیمه اول دیدار مقابل عربستان دونده و پرتلاش ظاهر شده و یک ضربه ایستگاهی هم زده بود، در دقیقه ۳۸ بخاطر آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت ولی پس از مداوا توسط کادر پزشکی تیم ملی عربستان یک دقیقه بعد به زمین برگشت تا تیمش را برابر آرژانتین تنها نگذارد ولی قبل از سوت پایان نیمه اول زمین را ترک کرد.

سلمان الفرج که ۱۶ روز قبل در دقیقه ۱+۴۵ دیدار تدارکاتی مقابل ایسلند به دلیل مصدومیت تکراری از ناحیه شانه سمت چپ نتوانست به بازی ادامه بدهد و ضمن اینکه تعویض شد، به بیمارستان انتقال پیدا کرد تا حضورش در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد، اما او امروز دوباره به جمع سبزپوشان سعودی بازگشت.

کاپیتان تیم ملی عربستان که پس از غیبت در چهار مسابقه باشگاهی و یک دیدار ملی برابر ایسلند به میدان رفته بود، هفته گذشته نیز در آخرین مسابقه تدارکاتی مقابل کرواسی ۶۸ دقیقه در زمین حضور داشت ولی امروز نتوانست بیش از یک نیمه برای سعودی‌ها در جدال با آرژانتین کار کند.

سلمان الفرج در دقیقه ۴+۴۵ نخستین مسابقه تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین، به دلیل آسیب دیدگی و با ناراحتی زیاد زمین را ترک کرد و جای خود را به نواف العبید داد و به سرنوشتی مشابه علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس دچار شد.

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 35707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha