شیوه دریافت وام خرید لوازم خانگی ایرانی

در قالب سه نوع وام، امکان خرید لوازم خانگی ایرانی فراهم می‌شود. در مرحله اول ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سخنگوی صمت جزییات پرداخت تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی را اعلام کرد. این تسهیلات در سه قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰میلیون تومان با سود ۱۸درصد و بازپرداخت سه ساله ارائه می‌شود.

به گفته امید قالیباف، به‌منظور ارائه تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایران، مقرر شد با همکاری پنج بانک تا سقف ۲۲هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری (کارت اعتباری) برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.

سخنگوی وزارت صمت افزود: فعلا در گام نخست ارائه کارت اعتباری به ۲۵۰هزار نفر در نظر گرفته شده است که زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می‌توانند این کارت‌های اعتباری را تهیه کنند. وی در مورد شیوه ارائه تقاضا نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی https://jahadkala.com گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام پنج بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می‌شود که فرد می‌تواند با مراجعه به هر یک از بانک‌ها مدارک لازم را بارگذاری کند.

وی تاکید کرد: صدور کارت‌ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می‌شود و در نهایت کارت اعتباری به آدرس متقاضی پست خواهد شد. به گفته قالیباف، کالاهای خریداری شده در قالب این کارت پنج درصد زیر قیمت بازار فروخته می‌شود.

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 35643
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha