غیبت مسی در تمرینات و شوکه شدن هواداران

مسی با حاضر نشدن در تمرین تیم ملی آرژانتین همه را نگران کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی آرژانتین با هزار امید و آرزو و به پشتوانه ۳۶ بازی بدون شکستشان به جام جهانی آمدند. اما حالا کل کشور با نگرانی منتظرند تا ببینند اسطوره تیمشان در چه وضعیتی است. در حالیکه تنها ۴ روز تا بازی اول تیم آرژانتین در جام‌جهانی باقی مانده، لیونل مسی در تمرینات شرکت نکرد و جماعتی از ترس دچار پنیک شدند.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، فاش کرد که تعدادی از بازیکنانش سرحال نیستند. اسکالونی گفت: «چند بازیکن از نظر بدنی کمی مشکل دارند. واقعیت این است که مطمئن نیستیم تمام این ۲۶ بازیکن بتوانند در تیم بازی کنند. خوشبختانه هنوز چند روز فرصت داریم تا تصمیم بگیریم که آیا باید تغییراتی در ترکیب اعمال کنیم یا خیر.»

دلیل غیبت مسی در تمرین آرژانتین چه بود؟

تمرین دیروز تیم ملی آرژانتین در کمپ تیم دانشجویان قطر یک غایب بزرگ داشت و او لیونل مسی بود. خبرنگاران و عکاسان زیادی در تمرین امروز آلبی سلسته حاضر بودند و برای ۱۵ دقیقه اجازه تصویربرداری و تهیه گزارش داشتند اما در این ۱۵ دقیقه لیونل مسی نبود. در واقع همه برای تماشای تمرین مسی آمده بودند ولی او غایب بود.

غیبت مسی در تمرینات و شوکه شدن هواداران

بیشترین سوال در جریان تمرین امروز آرژانتین در مورد دلیل غیبت مسی بود و طبق گزارش "اوله"، مسی همراه با آنخل دی ماریا، نیکلاس اوتامندی و رودریگو دی‌پل در سالن بدنسازی حضور داشت و پس از خروج خبرنگاران وارد زمین شد و با تیم تمرین کرد. در این تمرین شرایط پائولو دیبالا، پاپو گومز، آکونیا، کوتی رومرو و لائوتارو مارتینز بهتر از روزهای قبل بود ولی نتوانستند به تمرین گروهی اضافه شوند. باید دید وضعیت مصدومان آلبی سلسته در روزهای بعد چگونه خواهد بود. اولین بازی آرژانتین سه شنبه برابر عربستان خواهد بود.

غیبت مسی در تمرینات و شوکه شدن هواداران

غیبت مسی در تمرینات و شوکه شدن هواداران

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 35535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha