بزرگترین غایب تیم ملی فردا مشخص می‌شود

مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یکی از بدشانسی‌های کارلوس کی‌روش و تیم ملی ایران بعد از اردوی آماده‌سازی اتریش، مصدومیت سردار آزمون بود. بازیکنی که در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بایر لورکوزن مصدوم شد و نگرانی زیادی برای کادر فنی تیم ملی به وجود آورد.

پس از این اتفاق، کی‌روش میکائیل موریرا یکی از نفرات کادر فنی خود را مامور بازگرداندن آزمون کرد. او همراه با ستاره‌ی تیم ملی به دبی رفت و کارهای بازیابی بدنی را انجام دادند. به طوریکه کارلوس کی‌روش شخصا در یکی از مصاحبه‌های خود از روند درمان آزمون ابراز رضایت کرد.

با این حال مهاجم تیم ملی ۴ روز است که در تمرینات ایران در اردوی قطر شرکت دارد اما با تشخیص کارلوس کی‌روش در تمرینات گروهی حاضر نمی‌شود تا ریسک بازگشت مصدومیتش کم باشد.

بزرگترین غایب تیم ملی فردا مشخص می‌شود

نکته جالب توجه این است که به جز دو دروازه‌بان تیم ملی، تنها بازیکنی که مقابل تونس به میدان نرفت، سردار آزمون بود. سرمربی تیم ملی در آن بازی به ۲۲ بازیکن فرصت ۴۵ دقیقه‌ای برای بازی داد اما روی مهاجم تیمش ریسک نکرد.

در چند روز اخیر آزمون تنها در عکس‌های آقا وسطی دیده شده و کمتر در عکس‌های گروهی دیده می‌شود. موردی که ابهاماتی در خصوص حضور او در دیدار اول تیم ملی به وجود می‌آورد.

طبق اخبار به دست آمده آزمون از فردا در تمرینات گروهی تیم ملی شرکت می‌کند. با این حال باید دید سرمربی پرتغالی تیم ملی از ستاره ایران در بازی مقابل انگلیس استفاده می‌کند یا او را برای جدال با آمریکا و ولز نگه می‌دارد. خبری که فردا رسمی می‌شود و باید دید آزمون به عنوان بزرگترین غایب تیم ملی برابر انگلیس لقب می‌گیرد یا اینکه با برگشتنش، خبر خوشحال کننده‌ای به سرمربی تیم ملی در آستانه بازی با شاگردان ساوت‌گیت می‌دهد.

بزرگترین غایب تیم ملی فردا مشخص می‌شود

بزرگترین غایب تیم ملی فردا مشخص می‌شود

بزرگترین غایب تیم ملی فردا مشخص می‌شود

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 35534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha