مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید + عکس

سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه در حین ماموریت به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه در استان کرمانشاه توسط آشوبگران و اغتشاشگران در حین ماموریت به شهادت رسید.

مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید + عکس

خبرگزاری فارس درباره این حادثه نوشت:عصر امروز برخی عناصر فرصت طلب و اغتشاشگر در شهرستان صحنه سعی بر برهم زدن نظم و خدشه دار کردن امنیت مردم داشتند که سرهنگ پاسدار نادر بیرامی مسئول اطلاعات سپاه ناحیه شهرستان صحنه در دفاع از مردمی که به دست اغتشاشگران افتاده بودند و مورد ضرب و شتم واقع می شدند، متاسفانه با ضربه چاقو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

طی حمله آشوبگران به مردم، تنی چند دیگر از شهروندان نیز زخمی شده‌اند.

دستگیری متهمان شهادت «شهید بیرامی»
فرماندار صحنه کرمانشاه اعلام کرد:مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید + عکسعصر امروز جمعه در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه (شرق کرمانشاه)، عده‌ای اوباش و اغتشاشگر با هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش، با سلاح سرد به سمت نیروهای مدافع امنیت حمله‌ور شده و سرهنگ «نادر بیرامی»، مسئول اطلاعات سپاه این شهرستان را به شهادت رساندند.مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید + عکسعاملان شهادت شهید بیرامی بلافاصله پس از ارتکاب قتل توسط نیروهای مدافع امنیت دستگیر و به چنگال قانون سپرده شدند.

جزییات شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه

دادستان مرکز استان کرمانشاه در گفتگو با میزان گفت: حدود ساعت ۳ بعد از ظهر امروز در شهرستان صحنه در مراسم سالگرد فوت یکی از بزرگان جامعه یارسانی درگیری رخ می دهد که سرهنگ پاسدار نادر بیرامی برای وساطت حضور پیدا می کند که با ضربات چاقو به شهادت می رسد. این حادثه ارتباطی به اغتشاشات ندارد.حدود ۳۰ نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده اند که ضارب نیز در میان آنها است. پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 35513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha