کرونا در چین باز هم اوج گرفت

کمیسیون ملی بهداشت چین از افزایش شمار مبتلایان به کووید در این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کمیسیون ملی بهداشت چین در ۱۷ نوامبر ۲۵۱۲۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد که تعداد بیماران مثبت نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

پکن، پایتخت این کشور، نزدیک به ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت این کشور، ۲۳۶۲ نفر علامت دار و ۲۲۹۹۱ نفر بدون علامت بودند که بیشترین تعداد موارد ثبت شده در گوانگژو ۸۹۸۹ بیمار بدون علائم و ۲۵۵ بیمار نشانه‌های کووید را داشتند.

مقامات گوانگژو یک روز قبل برنامه‌هایی را برای اضافه کردن حدود ۲۵۰۰۰۰ تخت به بیمارستان‌های صحرایی سیار برای درمان عفونت‌های کووید-۱۹ اعلام کردند، زیرا تعداد مبتلایان در سراسر کشور به بالاترین حد خود از آوریل رسیده است.

پیش از این نیز، کمیسیون ملی بهداشت چین (NHC) اعلام کرده بود که میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور به بالاترین سطح از ماه می‌رسیده است.

طبق جدیدترین آمار از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز حداقل ۶۴۱ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۰۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و حداقل شش میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۳ مورد مرگ بر اثر آن در جهان ثبت شده است. همچنین طبق آمار موجود تاکنون حداقل ۶۲۱ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۶۷ بیمار مبتلا به کرونا از این بیماری بهبود یافته اند.

۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 35506
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha