پخش زنده مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان/ گوادالارخارا مکزیک ۲۰۲۲ + لینک

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دیروز ۲۳ آبان در سالن "متروپلیتن" شهر گوادالاخار مکزیک آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک در جریان است و طبق برنامه امروز سه شنبه ۲۴ آبان ماه در روز دوم در گروه مردان رقابت های وزن ۸۷- کیلوگرم و در گروه زنان مبارزات اوزان ۶۲- و ۶۷- کیلوگرم برگزار می شود که نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و ابوالفضل عباسی نمایندگان کشورمان خواهند بود.

مبارزات هر روز در ۳ نوبت، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ (۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰) (مرحله مقدماتی)، عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ (۱۲:۳۰ تا ۲ بامداد) (یک چهارم نهایی) و نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ (۴:۳۰ تا ۷ صبح) انجام می شود.

شما علاقمندان می توانید از طریق لینک های زیر مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان را تماشا کنید:

لینک پخش مبارزات ورزشکاران ایرانی از شبکه ورزش - این مسابقات در جدول پخش شبکه ورزش نیست ولی در صورت ارسال تصاویر مبارزات ایرانی ها پخش می شود.


رقابتهای نوبت صبح روز دوم - کورت یک قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت صبح روز دوم - کورت ۲ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت صبح روز دوم - کورت ۳ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت صبح روز دوم - کورت ۴ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت صبح روز دوم - کورت ۵ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید


رقابتهای نوبت عصر روز دوم - کورت یک قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت عصر روز دوم - کورت ۲ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت عصر روز دوم - کورت ۳ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت عصر روز دوم - کورت ۴ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نوبت عصر روز دوم - کورت ۵ قهرمانی تکواندوی جهان - با فیلترشکن باز کنید

رقابتهای نیمه نهایی و فینال روز دوم تکواندوی قهرمانی جهان - با فیلترشکن باز کنید

قرعه کشی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان بامداد امروز(یکشنبه) در سالن "متروپلیتن" شهر گوادالاخار مکزیک برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
در مبارزات وزن ۵۴- کیلوگرم، مهدی حاج موسایی پس از استراحت در دور نخست، در نخستین مبارزه به مصاف برنده دیدار ژیائو ژو از چین و صیاد داداشف از آذربایجان خواهد رفت. در پیکارهای این وزن ۴۸ تکواندوکار حضور دارند.

حسین لطفی در رقابت‌های وزن ۵۸- کیلوگرم که با حضور ۵۲ تکواندو برگزار خواهد شد، در دور نخست با دیوید فوئنتس از گواتمالا دیدار خواهد کرد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این مبارزه باید با آدرین ویسنته دارنده ۴ مدال برنز گرندپری و قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و نایب قهرمان اروپا از اسپانیا مبارزه کند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم که با حضور ۵۵ تکواندو برگزار خواهد شد، متین رضایی در دور نخست با جان دیوی گاریدو دیویس از کلمبیا مبارزه می‌کند. رضایی در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف هاکان رچبر دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰، دو مدال طلا و یک نقره قهرمانی اروپا و مدال طلای گرندپری ۲۰۲۲ از ترکیه خواهد رفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم که با حضور ۵۷ تکواندوکار برگزار خواهد شد، رضا کلهر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف اسماعیل یاکوبا دارنده مدال طلا بازی‌های آفریقایی در سال ۲۰۱۹ از نیجر خواهد رفت. نماینده کشورمان در صورت برتری باید در دور دوم با ایکر گارسیا گاساس دارنده مدال نقره پان‌آمریکن ۲۰۲۱ و مدال نقره گرنداسلم ۲۰۱۸ از مکزیک مبارزه کند.

در وزن ۷۴- کیلوگرم نیز میرهاشم حسینی در دور نخست با قرعه رژیم اشغالگر قدس مواجه شد. در این وزن نیز ۵۷ تکواندوکار حضور دارند. این در حالی است که در دور گذشته مسابقات قهرمانی جهان نیز روادید حضور در انگلیس برای حسینی صادر نشد.

مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم، در نخستین مبارزه خود باید به مصاف تورمود دیویس از کانادا برود و در صورت پیروزی با مویسس هرناندز از دومنیکن دیدار کند. در رقابت‌های این وزن نیز ۴۶ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۸۷- کیلوگرم نیز ۴۱ تکواندو حضور دارند و ابوالفضل عباسی در دور نخست با گیلرمو انریکه پرز سروانتس از کوبا مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی حریف ایکارو میگوئل سوارز نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ از برزیل خواهد رفت.

در رقابت‌های وزن ۸۷+ کیلوگرم که با حضور ۳۷ تکواندوکار برگزار خواهد شد، سجاد مردانی در دور نخست با لوئیز آلوارز از ونزوئلا پیکار خواهد کرد. کاپیتان تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور دوم با برنده دیدار ایوب باسل از مراکش و اندری هاربر از اوکراین مبارزه خواهد کرد.

همچنین قرعه‌کشی رقابت‌های بانوان نیز انجام شد و مهلا مومن‌زاده در وزن ۴۶- کیلوگرم که با حضور ۴۳ تکواندوکار برگزار خواهد شد، در دور نخست با هوانگ ینگ از چین تایپه مبارزه می‌کند و در صورت برتری با لارا سانچو از کاستاریکا دیدار می‌کند.

در رقابت‌های وزن ۴۹- کیلوگرم، غزل سلطانی در دور نخست با الکساندرا کاسرس دیاز از پاراگوئه مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف گو کینگ از چین برود.

در وزن ۵۳- کیلوگرم، ناهید کیانی در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه با برنده دیدار تکواندوکاران بریتانیا و نروژ مبارزه خواهد کرد. در جدول رقابت‌های این وزن ۴۴ تکواندوکار ثبت‌نام کردند.

در وزن ۶۲- کیلوگرم، نرگس میرنورالهی پس از استراحت در دور نخست با برنده دیدار آلیشیا والدز از پاراگوئه و کارولینه گیلسویک از نروژ خواهد رفت. در این وزن ۴۷ تکواندوکار ثبت نام کردند.

زینب اسماعیلی در وزن ۶۷- کیلوگرم که ۳۵ تکواندوکار حضور دارند، در دور نخست با لورن ویلیامز دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰، دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز گرندپری و مدال طلای گرنداسلم ۲۰۱۸ از بریتانیا خواهد رفت. اسماعیلی در صورت برتری مقابل حریف صاحب نام خود باید با برنده نایشکا رومن تورس از پورتوریکو و الکساندر پریشیچ از صربستان مبارزه کند.

اکرم خدابنده در مبارزات وزن ۷۳+ کیلوگرم که با حضور ۲۴ تکواندو برگزار خواهد شد، در دور نخست با اوگالو دارنده مدال نقره بازی‌های آفریقایی ۲۰۱۹ از کنیا دیدار می‌کند و در صورت برتری به مصاف لورنا برندل از آلمان مبارزه کند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا(دوشنبه- ۲۳ آبان ماه) با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به مدت ۷ روز در مکزیک برگزار خواهد شد.

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: 35368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      نه ساعاتش رو فهمیدیم و نه روزهاش رو برای ما هم شعوری قائل بشید