سردار سلامی: دشمنان پیغام می‌دهند که ما را نزنید / قطعا آرامش آنان را خواهیم گرفت

به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون چند شبانه‌روز است که آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.آن‌ها ترسیده‌اند و مرتب به ما پیغام می‌دهند که نزنید. از طریق چند کشور به ما پیام می‌دهند که نزنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی‌مقدم فرمانده یگان موشکی سپاه که صبح امروز در قطعه ۲۴ بهشت زهرا و در جوار مزار این شهید برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان این روزها آرزوهایشان را به هم گره زدند و به خیال خودشان همه راه‌ها را بستند؛ اما صورت‌هایشان به سنگ خورد. آن‌ها ناتوان هستند. ملت ایران متوقف نشده و در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش کرد ما را در درون کشور درگیر کند و نگاه ما را از افق‌های بلند، به قلب تهران معطوف کند، ضدانقلاب را در اقلیم کردستان زدیم. در کرانه رود ارس رزمایش بزرگ برگزار کردیم، ماهواره‌بر پرتاب کردیم، سامانه موشکی باور ۳۷۳ را در برد ۳۰۰ کیلومتر آزمایش کردیم و روز گذشته هم اعلام کردیم که موشک جویدی را توسعه دادیم که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: به دشمنان گفتیم آرامش‌تان را می‌گیریم؛ پس قطعا آرامش‌شان را خواهیم گرفت. اکنون چند شبانه‌روز است که آرامش ندارند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وی افزود: آن‌ها ترسیده‌اند و مرتب از طریق چند کشور به ما پیام می‌دهند که نزنید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران در حال تغییر محاسبات دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن با یک اشتباه تصور کرد که با به میدان فرستادن تعدادی جوان که فریب‌خورده و پاره تن خودمان هستند، می‌توانند باشکوه و عظمت یک انقلاب جهانی و بزرگ مقابله کنند.وی تاکید کرد: همیشه دشمن براساس اشتباهاتش خودش را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان شکست‌شان می‌دهیم.

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سراسر کشور گفت: هفته گذشته در چنین روزی حجم حضور مردم را در خیابان‌ها دیدید. در آن روز ملت تجدید قوا کرد.

وی ادامه داد: اکنون مردم کاملا با آگاهی، ژرف اندیشی، عقلانیت و منطق صف خود را از سیاست‌های دشمن جدا کرده‌اند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اگر به عمق دشمن نگاه بیندازیم، آن کسانی را که در برابر ملت ایران ایستاده‌اند، خواهیم دید؛ از بایدن تا نتانیاهو تا بن‌سلمان تا فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها که ورشکستگان سیاست جهانی هستند. این عقبه سیاسی جدال جدید است.

وی خاطرنشان کرد: اما در خطوط مقدم، بخش کوچک فریب خورده از جوانان حضور دارند که درصدد جداسازی آن‌ها هستیم. رفتار ما با این افراد متفاوت است و مانند نجات غریق رفتار می‌کنیم؛ آن‌ها پاره‌های تن ما هستند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: به عنوان یک سرباز کوچک و فدایی ملت که همه آرزویش قربانی شدن برای این مردم بزرگ است می‌گویم که این مسیر از کاخ سفید می‌آید. در شیشه‌نشستگان ریاض، تل‌آویو، نیویورک و پاریس طراح اغتشاشات هستند. آنها ایران را همانطور می‌خواهند که چرچیل و روزولت بدون اطلاع شاه ایران کنفرانسی در ایران برگزار کنند و وقتی شاه به دیدار آن‌ها می‌رود، حسابش نکنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ماجرای مخالفت مستشاران آمریکایی با بازدید شاه از پایگاه استراق سمع آمریکایی‌ها در شمال کشور، اظهار داشت: شاه کشور را از جلوی آن پایگاه برگرداندند. بازماندگان چرچیل و روزولت می‌خواهند ایران را به بدتر از آن دوران ببرند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه "دشمنان ایران را وابسته می‌خواهند"، گفت: آن‌ها ایران غیرمستقل و بدون دین می‌خواهند. دشمنان بدانند که ملت ایران زنده است و خودشان سرنوشت‌شان را می‌سازند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که اگر یکی از ما را زدند، همه آن‌ها را خواهیم زد. شما قاسم ما را زدید، اما ما همه شما را خواهیم زد و از منطقه بیرون‌تان خواهیم کرد. ما دشمنان را از منطقه بیرون می‌اندازیم و دست آن‌ها را تا ابد از ایران دور خواهیم کرد. حال اگر مرد میدان هستید، پا جلو بگذارید و به میدان بیایید.

۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 35188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha