بیت‌کوین رکورد سقوط ۲ ساله را شکست

در حالی که فروش توکن FTX همچنان بر بازارهای ارزهای دیجیتال فشار می آورد، بیت کوین روز چهارشنبه به پایین ترین حد دو سال اخیر سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با ادامه واکنش بازارها به نوسانات ناشی از ماجرای FTX/Binance، بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه به پایین ترین سطح خود در دو سال اخیر سقوط کرد.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان در اوایل جلسه امروز، کمتر از یک روز پس از معامله در بالاترین قیمت ۲۰،۵۸۲.۲۴ دلار، به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۷۴۰۲.۵۵ دلار سقوط کرد. این حرکت، که قیمت‌ها را تا ۱۰ درصد کاهش داد، بیت‌کوین را به پایین‌ترین سطح خود از نوامبر ۲۰۲۰ رساند.

زمانی که توکن به زیر سطح حمایت بلندمدت ۱۹۰۰۰ دلاری خود رسید، افت شدیدتر شد. علاوه بر این، شاخص استحکام نسبی ۱۴ روزه (RSI) نیز به سطحی نزدیک به سطح ۲۹.۷۵ کاهش یافته است.

بیت کوین تا حدودی از پایین ترین سطح قبلی خود بازگشته است، به طوری که این توکن اکنون با قیمت ۱۷۷۱۸.۹۵ دلار معامله می شود و برخی از گاوها امیدوارند حمایتی در حدود ۱۷۹۰۰ دلار ایجاد شود.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم (ETH) نیز در جلسه امروز به طور قابل توجهی کاهش یافت، زیرا قیمت ها در این روند به زیر ۱۲۰۰ دلار کاهش یافت.

به دنبال بالاترین قیمت ۱۵۶۴.۵۵ دلار در روز سه شنبه، ETH/USD تا ۲۰ درصد کاهش یافت و به کمترین میزان ۱۱۵۷.۲۳ دلار رسید.

این کاهش باعث شد که اتریوم به پایین‌ترین سطح خود از ۱۴ جولای برسد، زمانی که توکن کمی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار معامله می‌شد.

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر: 35149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha