پورشه جان‌سخت از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان بالا رفت + تصاویر

پورشه مدلی مستحکم و بیراهه‌نورد از خودروی ۹۱۱ خود را به نمایش گذاشته که از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان در شیلی برای انجام برخی آزمایش‌ها بالا رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نیواطلس، خودروی یادشده دارای صندلی‌های کربنی، سیستم تعلیق قدرتمند، دنده تقویت شده، دیافراگم‌های قفل، سیستم‌های فرمان بهینه و غیره است. محافظت فیبر زیر بدنه، بدنه ناهموار، سیستم خنک‌کننده جابجا شده و لاستیک‌های بزرگ و درشت برای بیراهه نوردی و بالا رفتن از کوه از جمله ویژگی‌های این خودرو است.

پورشه جان سخت از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان بالا رفت + تصویر

آتشفشان اوخوس دل سالادو که در مرز شیلی و آرژانتین قرار دارد بلندترین آتشفشان جهان بوده و در مرکز زنجیره‌ای آتشفشانی به طول بیش از ۸۰ کیلومتر قرار گرفته‌است. ارتفاع کوه اخوس دل سالادو ۶۸۸۷ متر است و در آن دست کم ۱۲ دهانه انفجاری قرار دارد.

Porsche 911 Prototypes With Portal Axles Climbed The World's Tallest Volcano

پیش از این شرکت مرسدس بنز یک وانت تقویت شده را در سال ۲۰۲۰ به این منطقه فرستاده بود. موتور استاندارد پورشه ۹۱۱ در این ارتفاع، با وجود دمای ۳۰- درجه سانتیگراد و رقیق بودن اکسیژن موجود در هوا عملکرد بسیار خوبی داشت.

Dakar-inspired Porsche 911 climbs world's highest volcano | evo

Rugged Porsche 911s climb world's tallest volcano | KRON4

Porsche drives up two 911's tallest volcano in the world - Ruetir

Two Highly Modified Porsche 911s Just Climbed The Worlds Tallest Volcano •  YugaAuto: Automotive News & Reviews In The Philippines

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 35126
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha