رسول خادم ممنوع الخروج شده است؟

برخی از رسانه‌ها طی روزهای گذشته خبری با این مضمون منتشر کردند که رسول خادم، رئیس سابق فدراسیون و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد به دلیل فعالیت‌های اخیرش در شبکه‌های اجتماعی ممنوع‌الخروج شده و حتی از انجام معامله نیز منع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دنیای اقتصاد: برخی از رسانه‌ها طی روزهای گذشته خبری با این مضمون منتشر کردند که رسول خادم، رئیس سابق فدراسیون و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد به دلیل فعالیت‌های اخیرش در شبکه‌های اجتماعی ممنوع‌الخروج شده و حتی از انجام معامله نیز منع شده است. خادم طی هفته‌های گذشته با انتشار پست و استوری انتقادی در صفحه اینستاگرامش درباره حوادث کشور خبرساز شد. او چندین بار به تندی از نمایندگان مجلس انتقاد کرد و در یکی از آخرین واکنش‌ها رئیس‌جمهور را به صورت مستقیم خطاب قرار داد. البته هنوز صحت و سقم این ادعا تایید نشده و نهادهای قضایی و شخص رسول خادم نیز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند. چه بسا که همه این اخبار، شایعاتی باشد که در موج رسانه‌ای این روزها اعلام و تکذیب می‌شوند.

با این حال هیچ بعید نیست دوستانی که تاب انتقاد را ندارند و پیش از این هم در اقدامی مشابه پاسپورت علی دایی را ضبط کرده بودند، چنین پاسخی به یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های ورزش داشته باشند. البته اگر خادم ممنوع‌الخروج هم بشود، خیلی برایش تفاوتی ندارد چون او اصولا آدمی نیست که به دنبال اقدامات هیجانی و توسل به حاشیه برای پیشبرد اهدافش باشد. قهرمان المپیک آتلانتا پس از کنار رفتن از ریاست فدراسیون، نه فعالیت سیاسی انجام داد و نه با افراد مشهور سیاسی نشست و برخاست کرد. او به مناطق محروم رفت و تا آنجا که می‌توانست مدرسه ساخت، به کودکان بی‌بضاعت کمک کرد و دست خانواده‌های نیازمند را گرفت. کارهایی که هنوز هم آنها را انجام می‌دهد و صفحه اینستاگرامش هم پر است از این قبیل اقدامات. خادم حتی به رشته‌ای که عمر حرفه‌ای خود را در آن سپری کرده بود هم تعلق قدرت نداشت و پس از خروج از فدراسیون کشتی علیه اهالی آن جبهه‌گیری نکرد. پس چنین فردی نیازی به خروج از کشور ندارد و می‌توانست خیلی زودتر از اینها ایران را ترک کند. اگر مثل برخی از آقازاده‌ها به دنبال عیش و نوش بود یا مثل برخی دیگر احساس خطر می‌کرد!

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 35121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha