ترامپ: جو بایدن یک خلاف‌کار است

رئیس‌جمهور آمریکا رقیب انتخاباتی خود را خلاف‌کار خواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز؛ "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهوری آمریکا در تجمعی انتخاباتی در شهر فونیکس در ایالت آریزونا با حمله به "جو بایدن" رقیب انتخاباتی‌اش گفت: بایدن خلاف‌کار است، او گیر هم افتاد، لپ‌تاپ او را بخوانید، می‌دانید چه کسی خلاف‌کار است؟

ترامپ همچنین رسانه‌های آمریکایی را هم خلاف‌کار توصیف کرد و افزود، شما هم که این مطلب را منتشر نمی‌کنید خلاف‌کارید، شما به علت منتشر نکردن این مطلب، خلاف‌کارید.

رئیس‌جمهوری آمریکا خطاب به خبرنگاران گفت، اجازه بدهید نکته‌ای را به شما بگویم: جو بایدن خلاف‌کار است و او مدت‌های طولانی خلاف‌کار بوده است، شما هم در رسانه‌ها خلاف‌کارید که این مطالب را منتشر نمی‌کنید.

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید، برخی رسانه‌ها را به انتشار اخبار جعلی و به ادعای وی پوشش ندادن مسائلی، چون اصطلاح دستاوردهای اقتصادی و سیاسی دولت متهم کرده است.

کاخ سفید، در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای را در اجرای محدودیت ضد رسانه‌ها انجام داده است.

در همین راستا، ترامپ در ماه گذشته پس از برملاشدن پاره‌ای از حقایق درباره اشتباهات فاحش خود به هنگام تصدی ریاست‌جمهوری نیز بار دیگر زبان به انتقاد از جریان رسانه‌ای در آمریکا گشود و گفت: فعالیت رسانه‌های آمریکا لکه ننگی بر پیشانی آمریکاست.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 3512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha