نیلوفر مردانی: متوجه افتادن روسری‌ام نشدم!

نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز دوشنبه مسابقات بین‌المللی اسکیت در ترکیه برگزار شد و نیلوفر مردانی اسکیت‌باز ایرانی توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. تصاویری که بعد از قهرمانی مردانی منتشر شد، نشان داد او بدون حجاب و با تی‌شرتی که روی آن نوشته شده بود؛ ایران روی سکو رفته و جایزه قهرمانی‌اش را دریافت کرده است.

این تصاویر بلافاصله در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی وایرال شد. روز گذشته وزارت ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد: مردانی عضو تیم ملی نیست و با هزینه شخصی خود راهی مسابقات شده. وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: «نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون‌مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.» این وزارتخانه با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان اعلام کرد: «بر اساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و او در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.».

اما ظهر دیروز نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید. مردانی گفت: «با توجه به حاشیه‌های به وجود آمده لازم دانستم یکسری مسائل را توضیح بدهم. مسابقاتی که در آن شرکت کردم، مسابقات آزاد بود و من با هزینه شخصی خودم شرکت کردم. با توجه به جایزه هزار دلاری مسابقات خواستم کمک هزینه‌ای باشد برای ادامه فعالیتم.» مردانی در ادامه به دلیل رفتن روی سکو بدون حجاب اشاره کرد و گفت: «بلافاصله بعد از مسابقه اسم ما را صدا کردند برای رفتن روی سکو و از آنجایی که رفتن با کلاه اسکیت روی سکو ممنوع است من کلاهم را درآوردم و متوجه افتادن اسکارفم (روسری‌ام) نشدم.» مردانی افزود: «با توجه به سوءاستفاده رسانه‌های خارجی از عکسی که پست کردم، پستم را پاک کردم.» این اسکیت‌باز کشورمان در انتها یادآور شد: «با توجه به زحماتی که کشیدم برای کشور عزیزم ایران، دوست ندارم برای ادامه فعالیتم مشکلی ایجاد شود. از مردم و هم‌رشته‌ای‌هایم بابت اخبار بدی که به وجود آمده و ایجاد تشنج معذرت‌خواهی می‌کنم.»

واکنش نیلوفر مردانی به اتفاق جنجالی در ترکیه

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 35106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      نظری.ندارم