ترامپ: نانسی پلوسی یک حیوان است + فیلم

رئیس‌ جمهور سابق آمریکا طی سخنانی در یک گردهمایی انتخابات میان‌دوره‌ای نانسی پلوسی را یک حیوان توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فرارو در ادامه افزایش تنش‌ها بین دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در بحبوحه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، دونالد ترامپ»، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا می‌گوید نانسی پلوسی یک حیوان است.

دونالد ترامپ که در جمع هوادارانش در دفاع از نامزدهای جمهوری‌خواه در شهر دیتون ایالت اوهایو سخنرانی می‌کرد گفت: واقعیتش رو به شما بگم…فکر می‌کنم، او (نانسی پلوسی) هم یک حیوان است.

ترامپ این اظهارنظر را پس از آن اعلام کرد که خطاب به یکی از اعضای باند تبهکار Ms-۱۳ که محکوم به قتل شده بود، گفت او یک حیوان است. رئیس جمهور سابق آمریکا در این باره گفت: او با چوب بیسبال به سر او زد و به طرز وحشیانه‌ای ۳۲ چاقو به او زد. این یک حیوان بود.

این اظهارات ترامپ درباره پلوسی چند روز پس از آن بیان می‌شود که شوهر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هدف سو قصد قرار گرفت.

روز جمعه (۶ آبان) درو هامیل سخنگوی پلوسی اعلام کرد یک مهاجم به اقامتگاه شخصی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سانفرانسیسکو وارد شده و با خشونت به همسر پلوسی حمله کرده است. رسانه‌های آمریکا اعلام کردند پل پلوسی، شوهر پلوسی بر اثر این حمله جمجمه‌اش شکسته شده و بازوی دست راستش هم آسیب دیده است. شوهر ۸۲ ساله نانسی پلوسی به علت این جراحات تحت عملی جراحی قرار گفته و جراحی او کاملاً موفق بوده است.

گفته می‌شود فرد مظنون دیوید دِپاپه ۴۲ ساله نام دارد و هدف از ورودش به محل اقامت نانسی پلوسی را ملاقات با پلوسی اعلام کرده است. پلوسی در زمان این حاثه در سانفرانسیسکو نبوده است.

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 35088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha