جنجال آنفالو بر علیه حسن یزدانی / او رسول خادم و علی کریمی را دنبال نمی کند؟ + عکس

در فضای مجازی یک شایعه دست به دست می شود "پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران در جدیدترین اقدام، سرمربی سابق خود را در اینستاگرام آنفالو کرد."

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، وب سایت برترین‌ها نوشت : حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران که هشت مدال جهانی و المپیک در کارنامه دارد بار دیگر به صدر اخبار بازگشت. او که در روزهای اخیر ترجیح داده اظهار نظری نکند، چندی پیش به دلیل جنجال بر سر آنفالوی علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام خبرساز شد.

البته او در واکنشی مجازی این مسئله را تکذیب کرد و مدعی شد اصلا «علی کریمی از ملی‌پوشان سابق تیم ملی» را فالو نداشته که بخواهد آنفالو کند.

حالا سریال ماجراهای مجازی حسن یزدانی از فوتبال به کشتی رسیده و انتشار عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از آنفالوی رسول خادم سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد و رئیس پیشین فدراسیون کشتی توسط این کشتی‌گیر خبر می‌دهد.

در این تصاویر مشخص است قهرمانان جهان و المپیک همدیگر را آنفالو کرده‌اند و دیگر نه رسول خادم صفحه حسن یزدانی را دنبال می‌کند و نه آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران، صفحه استادش را فالو دارد.

حسن یزدانی، اسطوره کشتی ایران را آنفالو کرد

حسن یزدانی، اسطوره کشتی ایران را آنفالو کرد

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 35060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha