افزایش تردد در محورهایی که مشمول محدودیت ترافیکی بودند

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه از اعمال محدودیت‌ها یعنی از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 مهر ماه تردد در این پنج محور نسبت به تعطیلات هفته گذشته (17 مرداد) به مناسبت اربعین افزایش داشته است، گفت: تهران در ورود خودرو 23 درصد و در خروج 27 درصد میزان تردد بالاتر بود.

گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مژگان جلیلیان درباره میزان ترددها در محورهایی که بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در تعطیلات گذشته با محدودیت تردد مواجه بودند، اظهار داشت: بعد از اعمال محدودیت‌ها یعنی از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 مهر ماه تردد در این پنج محور نسبت به تعطیلات هفته گذشته (17 مرداد) به مناسبت اربعین افزایش داشته است و هم در ورود و خروج خودرو به این پنج محور و استان نسبت به تعطیلات هفته گذشته با افزایش در تردد مواجه بودیم به طوری که تهران در ورود 23 درصد و در خروج 27 درصد میزان تردد بالاتر بود.

وی تاکید کرد: البته این میزان ترددها نسبت به شرایط عادی و روز کاری روند کاهشی داشته است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تاثیر اعلام محدودیت‌ها در پنج استان این بود که زمان برگشت خودروها جابه‌جا شد به این معنا که هنوز بسیاری از مسافران به مبدأ برنگشته‌اند و از بعد از ظهر امروز شاهد برگشت خواهیم بود.

جلیلیان با اشاره به مقایسه تردد در این پنج استان اعلام شده قبل از اعمال محدودیت‌ها یعنی روز چهارشنبه 23 مهر ماه اظهار کرد: در تاریخ ذکر شده هم تردد در تهران و کرج نسبت به تعطیلات هفته گذشته افزایشی بوده به طوری که در تهران با افزایش 2 درصدی تردد و در کرج با افزایش 8 درصدی مواجه بودیم که البته این اعداد نسبت به روزهای عادی افزایش 3 و 6 درصدی را نشان می‌دهند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد تردد در اصفهان، مشهد و ارومیه بیان داشت: در مشهد با افزایش 7 درصدی در خروج خودروها نسبت به شرایط عادی مواجه بودیم که البته این عدد نسبت به تعطیلات اربعین کاهش 16 درصدی داشت.

وی با اشاره به میزان تردد در روز چهارشنبه 23 مهر ماه از ساعت 12 تا 24 گفت: در شهر تهران، خروجی 436 هزار و 978 دستگاه خودرو بوده که این تغییرات نسبت به 9 مهر ماه 3 درصد و نسبت به 16 مهر ماه 2 درصد افزایش داشته است. همچنین خروج خودرو از کرج 200 هزار و 220 دستگاه خودرو بوده که نسبت به 9 مهر ماه رشد 6 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه رشد 8 درصدی داشته است.

جلیلیان افزود: همچنین خروج در اصفهان در این تاریخ 94 هزار و 823 دستگاه خودرو بوده که نسبت به 9 مهر ماه کاهش 19 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه کاهش 20 درصدی داشته است. همچنین ورود به اصفهان در این تاریخ 90 هزار و 760 دستگاه خودرو بوده که نسبت به 9 مهر ماه و 16 مهر ماه کاهش 17 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: ورود خودرو در این تاریخ به مشهد 55 هزار و 704 دستگاه خودرو بوده که نسبت به 9 مهر ماه رشد 8 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه رشد 10 درصدی داشته است. همچنین خروج از مشهد در این تاریخ با 54 هزار و 399 دستگاه خودرو نسبت به 9 مهر ماه رشد 7 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه کاهش 16 درصدی داشته است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور افزود: همچنین در ارومیه در روز چهارشنبه 23 مهر ماه میزان ورود خودرو 49 هزار و 531 دستگاه خودرو بوده که نسبت به 9 مهر ماه رشد 6 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه کاهش یک درصدی داشته و خروج از این شهر هم با 45 هزار دستگاه خودرو نسبت به 9 مهر ماه کاهش 13 درصدی و نسبت به 16 مهر ماه کاهش 6 درصدی داشته است.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 3502
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha