مهلت ثبت‌نام در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ تمدید شد + لینک

مهلت ثبت‌نام در مرحله اول کنکور سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهلت ثبت نام در مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند. ضمناً امکان ۸ بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است.

۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 34974
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha