بسته حمایت از بازار سرمایه اعتمادآفرین است!

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: بسته حمایتی بورس اعتماد آفرین است؛ بنای ما حمایت از بازار سرمایه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم، محمدحسن آصفری در مورد بسته‌ ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه، افزود: بخشی از این بسته که در مورد بیمه و ارائه تسهیلات است می‌تواند در اعتماد از دست رفته مردم به بورس بسیار موثر باشد. متاسفانه مردم به دلیل مشکلاتی که در بورس ایجاد شد اعتمادشان از دست رفت و برای برگشت این اعتماد لازم است دولت در کنار بسته ۱۰ بندی سیاست‌های اجرایی و عملیاتی نیز داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی‌ و شوراها افزود: دولت باید کارخانه‌ها و صنایع بزرگ دولتی را که پولساز هستند ملزم کند که در عرصه بورس ورود پیدا کنند و کسانی که با رانت اطلاعاتی وارد بورس شدند ‌شناسایی و به قوه قضائیه معرفی کند تا حداقل مقداری از اعتماد مردم به بازار سرمایه برگردد.

وی تاکید کرد: اعتماد زمانی بر می‌گردد که شرکت‌هایی که از بورس خارج شدند و بخشی از آنها وابسته به دولت و خصولتی‌ها بودند ملزم شوند که برای سرمایه خودشان حسابرسی جدیدی داشته باشند و با این حسابرسی جدید وارد بورس شوند.

آصفری در پایان گفت: مجلس هر لایحه‌ای را که دولت برای حمایت از بورس بیاورد چشم بسته تصویب می‌کند چرا که بنای ما حمایت از بازار سرمایه است.

۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 34966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha