بی عرضگی برخی مدیران جلوی پیشرفت کشور را گرفته/ قرار نیست فقط شکم مردم سیر شود!

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند! باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار دکتر میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور که پنج شنبه دوازدهم آبان در قم برگزار شد،ابراز داشتند: کارمندی که رشوه بگیرد وقتی به مقام بالاتری برسد اختلاس می کند! معنایی ندارد ادارات دولتی برای راه انداختن کار مردم پول بگیرند، این کار وظیفه آنهاست.

ایشان اظهار داشتند: خیلی بدیهی است که در کشور نباید اختلاس و حقوق های نجومی باشد، فهم این مسئله نیاز به سواد خاصی ندارد. در کشور بودجه های فراوانی هست، اما اختلاس هم فراوان است! اختلاس ها توسط کسانی انجام می شوند که پیچ و خم های قانونی را بلدند و می دانند باید با چه کسانی همکاری کنند تا به مقصودشان برسند.باید قوانین اصلاح و جلوی این افراد گرفته شود.

این مرجع تقلید افزودند: برخی از کشورهای اروپایی به اندازه یک استان ما هم نیستند اما با گل فروشی اقتصاد خود را اداره می‌کنند، اما کشور ما با داشتن این همه امکانات از قبیل نفت و معادن، بی عرضگی برخی مدیران جلوی پیشرفت آن را گرفته است.

معظم له اذعان داشتند: برخی از کسانی که این روزها در خیابان شیشه می شکنند، شاید به خاطر مشکلات اقتصادی قبلاً شیشه خانه خود را شکسته باشند، این وظیفه مسئولین هست که برای حل مشکلات اقتصادی کشور و جوانان چاره اندیشی کنند.

ایشان گفتند: ما قبلا هم گفتیم که پول یارانه باید خرج کارخانه ها و تولید شود تا اقتصاد کشور رونق بگیرد. قرار نیست فقط شکم مردم سیر شود، بلکه باید زندگی عزتمندانه ای هم داشته باشند.

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 34948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha