فوتبال ساحلی ایران - امارات امروز ۱۴ آبان ساعت ۱۹:۳۰ + لینک پخش زنده

تیم ملی ایران امروز در مرحله نیمه نهایی و در چهارمین بازی خود در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی، از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی ایران امروز در مرحله نیمه نهایی و در چهارمین بازی خود در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی، از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات می‌رود.

برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۱

مرحله گروهی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۲ به میزبانی امارات، با معرفی ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. برزیل (۹) و امارات (۶) به عنوان تیم های اول و دوم گروه A به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند و ایران (۸) و پاراگوئه (۶) راه یافتگان از گروه B به مرحله نیمه نهایی بودند.

تیم ملی ایران با ۳ عنوان قهرمانی، در کنار برزیل و پایین تر از روسیه (۴ قهرمانی) دومین تیم پرافتخار جام بین قاره ای محسوب می شود. این تیم در دوره قبلی با قبول شکست از روسیه، از کسب قهرمانی چهارم بازماند و در این دوره، به دنبال فتح جام است تا از برزیل سبقت گرفته و عنوان مشترک پرافتخارترین تیم جام را مشترکا با روسیه صاحب شود.

شاگردان علی نادری تا این جای کار عملکرد خوبی داشتند و با پیروزی در هر سه دیدار دور گروهی نشان دادند که عزمی جدی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. آنها برای رسیدن به دیدار پایانی و نهایی کردن هدف خود، امشب اماراتِ میزبان را پیش رو دارند.

برزیل و پاراگوئه از ساعت ۱۸:۱۵ امروز برگزار کننده اولین دیدار مرحله نیمه نهایی خواهند بود و بعد از این دیدار، ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف امارات خواهد رفت. بازی های رده بندی و فینال این دوره نیز فردا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم های اول تا چهارم جام مشخص شود.

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 34909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ابوالفظل حنیفه IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 0
      برد ایران