پرواز بیزنس کلاس از تهران تا مکزیک / هزینه ۳ میلیاردی تکواندو

با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم‌های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان عازم مکزیک می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان از ۲۳ آبان به مدت ۶ روز با حضور ۷۶۱ تکواندوکار از بیش از ۱۲۰ کشور جهان در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در مکزیک آغاز می شود.

مهدی حاج موسایی در وزن ۵۴- کیلوگرم، حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می دهند.

همچنین تیم ملی تکواندوی بانوان با ترکیب مهلا مومن‌زاده در ۴۶-، غزل سلطانی در ۴۹-، ناهید کیانی در ۵۳-، نرگس میرنوراللهی در ۶۲-، زینب اسماعیلی در ۶۷- و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم عازم این رقابت‌ها می‌شود و در ۲ وزن ۵۷- و ۷۳- کیلوگرم نیز نماینده ای ندارد.

تیم‌های ملی تکواندوی ایران برای تطبیق هر چه بهتر با شرایط آب و هوایی کشور مکزیک و فاصله زمانی قرار است یک هفته قبل از شروع مسابقات عازم این کشور شوند.

با توجه به فاصله بسیار زیاد تا مکزیک و اهمیت حفظ شرایط نمایندگان ایران، قرار است تیم های ملی با پرواز بیزینس کلاس با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط فدراسیون عازم مسابقات جهانی شوند.

ایران ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه از مکزیکوسیتی پایتخت مکزیک به لحاظ زمانی جلوتر است.

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 34906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha