ایران - آمریکا امشب ۱۹:۳۰ روی شن‌های ساحل دوبی + لینک پخش زنده

تیم های فوتبال ساحلی ایران و امریکا امروز برگزارکننده دومین دیدار خود در دور گروهی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان قهرمان سه دوره وارد مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ دوبی شد. ملی‌پوشان ساحلی کشورمان که در دوره قبلی فینال را به روسیه باخته بودند، برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی سرشار از انگیزه هستند و شب گذشته بازی اول خود را ۶-۲ مقابل پاراگوئه پیروز شدند. آنها امشب در گام دوم به مصاف امریکا خواهند رفت.

برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران آمریکا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:
پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و آمریکا امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱

ایران - آمریکا امشب روی شن‌های ساحل دوبی!

تیم ملی فوتبال ساحلی امریکا برخلاف ایران، بازی اول خود را با شکست پشت سر گذاشت. این تیم در شب اول با نتیجه سه بر یک مغلوب دیگر تیم آسیایی این گروه یعنی ژاپن شد. این تیم که برخلاف ایران، عنوانی در این رقابت‌ها کسب نکرده و تاکنون هیچ‌گاه در بین چهار تیم نهایی حضور نداشته، برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود نیاز به امتیاز در بازی ایران دارد اما این قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود.

ایران - آمریکا امشب روی شن‌های ساحل دوبی!

دیدار تیم‌های ایران و امریکا در شب دوم دور گروهی جام فوتبال ساحلی بین قاره‌ای در گروه دوم، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به میزبانی دوبی برگزار خواهد شد. این در حالی است که کمتر از یک ماه دیگر، ایران و امریکا کمی آن طرف‌تر در قطر و در قالب رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه دوم خواهند بود.

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 34821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha