لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول - رئال مادرید امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ساعت ۲۳:۳۰+ لینک پخش زنده

تیم‌های رئال مادرید و لیورپول امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی لیورپول و رئال مادرید

دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه خواهد یافت که در حساس‌ترین بازی لیورپول در خانه باید پذیرای رئال مادرید باشد. دیداری که فصل قبل در فینال لیگ قهرمانان برگزار شد و رئال با تک گل وینیسیوس بازی را برد.

لیورپول به‌تازگی یکی از بهترین بردهای خود را در این فصل کسب کرد و توانست تیم سختکوش نیوکاسل را شکست دهد. شاگردان کلوپ رفته‌رفته توانستنه‌اند تیم شوند و نمایش خوبی از خود نشان دادند. برد در داربی و برد در زمین نیوکاسل، تیمی که تنها دو بار در این فصل باخته و هر دو بار برابر لیورپول بوده است، نشان از این دارد که تیم کلوپ ریتم خود را پیدا کرده است.

همچنین به گلزنان دو بازی اخیر لیورپول اشاره می‌کنیم. در داربی مقابل اورتون، صلاح اولین گل خود را در لیگ برتر در سال ۲۰۲۳ به ثمر رساند و گاکپو که در زمستان به این تیم پیوست، اولین گل خود را برای این باشگاه به ثمر رساند. در دیدار بعد با نیوکاسل، داروین نونیز نیز اولین گل خود را برای این تیم در سال جدید میلادی به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی نیز تیم کلوپ خود را بالا کشیده است. تا اینجای کار، لیورپول هشتم است اما تنها شش امتیاز با نیوکاسل، تیم چهارم جدول، فاصله دارد؛ تیمی یک بازی بیشتر هم انجام داده است.

این در حالی است که رئال مادرید پس از باخت در سوپرکاپ مقابل بارسلونا، تنها یک شکست در ۱۰ بازی متحمل شد که آن شکست برابر مایورکا بود که رئال در غیاب تیبو کورتوا با یک گل شکست خورد. رئال برای جام جهانی باشگاه‌ها به مراکش رفت و در دیدار نهایی با نتیجه پنج بر سه الهلال عربستان را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد. پس از آن هم توانست الچه و اوساسونا را شکست دهد.

لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول - رئال مادرید امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ساعت ۲۳:۳۰+ لینک پخش زنده

افتخارات لیورپول

۱۹ قهرمانی در لیگ

هشت قهرمانی در جام حذفی

۹ قهرمانی در جام اتحادیه

شش قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا و لیگ قهرمانان

سه قهرمانی در جام یوفا

یک قهرمانی در جام جهانی باشگا ها

کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسوی سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم گذاشت. رئال مادرید موفق‌ترین باشگاه در لیگ قهرمانان اروپاست. فصل گذشته این تیم توانست لیورپول را شکست دهد تا نشان دهد رئال تیم فینال‌هاست. به عبارت دیگر رئال فینال‌ها را بازی نمی‌کند، آنها را می‌برد!

بعد از روی کار آمدن فلورنتینو پرس به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید، این باشگاه لقب کهکشانی‌ها به خود گرفت و آن هم به خاطر جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال بوده است. لباس تیم از ابتدا به رنگ سفید بوده است و خیلی ها رئال مادرید را با این پیراهن به یاد دارند.

افتخارات رئال مادرید

۳۵ قهرمانی در لالیگا

۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری

۱۲ قهرمانی در سوپرجام اسپانیا

۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

پنج قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها

پنج قهرمانی در سوپرجام اروپا

لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول - رئال مادرید امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ساعت ۲۳:۳۰+ لینک پخش زنده

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها اینتراخت فرانکفورت که فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاورد برابر ناپولی قرار خواهد گرفت. اغراق نیست اگر الان ناپولی را آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال اروپا بدانیم. شاگردان اسپالتی که با قدرت بالاتر از لیورپول به عنوان تیم اول گروه راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شدند در سری آ ایتالیا ترک‌تازی می‌کنند و قاطعانه در صدر جدول جا خوش کرده‌اند.

فصل قبل در دیدار نهایی لیگ اروپا دو تیم اینتراخت فرانکفورت و گلاسکورنجرز اسکاتلند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ضربات پنالتی تیم آلمانی موفق عمل کرد و ۵ بر ۴ به برتری رسید و قهرمان شد.

همین باعث شد تا اینتراخت سهمیه حضور در این فصل لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و اکنون باید در دیداری دشوار به مصاف ناپولی برود. این دیدار را می توان تقابل کولوموانی مهاجم فرانسه در فینال جام جهانی دانست که یکی از خوب های بوندسلیگاست و ویکتور اوسیمین نیجریه ای در خط حمله ناپولی.

صدرنشین لیگ ایتالیا عصر جمعه به راحتی درزمین ساسولو پیروز شدند. خویچا کواراتسخلیا و ویکتور اوسیمن مسیر را برای سه امتیاز خارج از خانه ناپولی هموار کردند. نکته جالب در این دیدار این بود که لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی به هیچ یک از ستاره‌های برتر خود استراحت نداد و تیم اول خود را به مصاف ساسولو در زمین فرستاد. کواراتسخلیا، که هواداران ناپولی او را مارادونای دیگر تیم‌شان می‌نامند و به او لقب "کوارادونا" داده‌اند امید اول این تیم برای درخشش در لیگ قهرمانان است.

آبی‌های آسمانی فصل رویایی را سپری می‌کنند و بعد از صدرنشینی در سری آ می‌خواهند نشان دهند که نتایج خوب آها اتفاقی نبوده است و این تیم توان کنارزدن فرانکفورت را دارد. ناپولی در دور گروهی بالاتر از لیورپول به عنوان تیم اول راهی دور حذفی رقابت‌ها شد.

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 34810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha