پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، پورتو - اتلتیکو مادرید امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان ساعت ۲۱:۱۵ + لینک پخش زنده

تیم‌های پورتو و اتلتیکو مادرید امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امشب از ساعت۲۱:۱۵ تیم‌های پورتو و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکو مادرید



توصیه گاتزتا به سیمئونه: مراقب طارمی باش!

تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید، امشب در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، در مطلبی از مهدی طارمی به عنوان خطرناک ترین بازیکن حاضر در ترکیب پورتو نام برده است و به سیمئونه توصیه کرده که مراقب این مهاجم ایرانی باشد.

در این گزارش آمده است:

پورتو در مسابقه ای که روز سه شنبه ۱ نوامبر در ورزشگاه دراگائو برگزار می شود، برای آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو به میدان می رود. تیم کونسیسائو به لطف سه پیروزی متوالی در سه دیدار گذشته، یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، به دور یک هشتم نهایی راه یافت. اتلتیکو مادرید پس از فینال دیوانه کننده مقابل لورکوزن که هزینه آن عدم صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود، باید برای حضور در پلی آف لیگ اروپا بجنگد.

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، پورتو - اتلتیکو مادرید امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان ساعت ۲۱:۱۵ + لینک پخش زنده

اگر بروژ که فقط یک امتیاز با پورتو فاصله دارد، در لورکوزن نتواند به پیروزی برسد، پورتویی ها می‌توانند امید کوچکی برای کسب مقام اول داشته باشند. از سوی دیگر مادریدی ها باید از مقام سوم دفاع کنند که حداقل به معنای حضور آنها در لیگ اروپاست.

این بازی لحظه حساسی برای اتلتیکو است. پس از تمسخر بسیار دردناک مقابل لورکوزن، یک شکست دیگر در لیگ رقم خورد: مردان سیمئونه شنبه را در کادیز شکست دادند. آنها بازی ۲ بر صفر باخته را به ۲ – ۲ تغییر دادند و سپس گل روبن سوبرینو باعث پیروزی میزبان شد. از سوی دیگر، پورتو عصر شنبه ۲ امتیاز ارزشمند دیگر را برابر سانتاکلارا از دست داد تا فاصله با بنفیکا در صدر به عدد ۷ برسد و به نظر، جام قهرمانی در مسیر شهر لیسبون قرار گرفته است.

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، پورتو - اتلتیکو مادرید امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان ساعت ۲۱:۱۵ + لینک پخش زنده

پورتو و اتلتیکو مادرید ۱۱ بار در رقابت‌های اروپایی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تیم پرتغالی تنها توانسته در ۲ مورد از این بازی ها پیروز شود. اسپانیایی ها همچنین در ۵ بازی اخیر خود مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست باقی مانده اند و ۴ پیروزی را با هدایت سیمئونه به دست آورده اند. آخرین باری که کولچونروها در بازی مقابل پرتغالی شکست خوردند، در دسامبر ۲۰۰۹ بود که کیکه سانچز فلورس روی نیمکت بود.

بازار امیدهای گلزنی در بازی امشب ارزش دیدن دارد. خطر اصلی برای سیمئونه، طارمی نام دارد که مستقیماً روی ۶ گل در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا (چهار گل و ۲ پاس گل) نقش مستقیم داشته است. بیشتر از هر هم تیمی دیگری.

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 34764

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha