شکست خانگی لیورپول در مقابل لیدز + فیلم

تیم فوتبال لیورپول در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک در خانه مغلوب لیدز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار تیم‌های لیورپول و لیدز در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه دیشب در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک لیدز به پایان رسید.

تیم فوتبال لیدز توانست در همان دقایق ابتدایی روی اولین موقعیتش به گل رسید. بازیکنان لیورپول دچار اشتباه شدند و پاس رو به عقب ضعیف جو گومز را رودریگو پیش از رسیدن به آلیسون قطع و به راحتی دروازه خالی را باز کرد.
فیلم این بازی را ببینید:

حملات قرمزها ادامه داشت و در دقیقه ۱۴ این تیم به گل تساوی رسید. رابرتسون از سمت چپ پایه گذار حمله شد و ارسال او بعد از عبور از فیرمینو به صلاح رسید و این ستاره مصری با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش دو تیم برای زدن گل برتری شدت می‌گرفت تا اینکه در دقیقه ۸۹ این لیدز بود که دروازه میزبان را باز کرد.

روی ارسال گنونوتو از سمت چپ بود که بامفورد توپ را برای کریسنسیو سامرویل آماده کرد و او هم بعد از یک چرخش، با ضربه دقیق کار را تمام کرد.
تلاش لیورپولی ها در ثانیه های باقی مانده برای جبران گل خورده ثمری نداشت و بازی با برتری ۲ بر یک لیدز به پایان رسید.

فاجعه در آنفیلد؛ شکست خانگی لیورپول در مقابل لیدز / رکورد مدافع هلندی شکسته شد

فاجعه در آنفیلد؛ شکست خانگی لیورپول در مقابل لیدز / رکورد مدافع هلندی شکسته شد

لیورپول که شدیدا این روزها در بحران است حتی نتوانست مقابل تیمی که در ۴ بازی اخیر خود شکست خورده بود و در ۸ بازی قبلی خود تنها یک امتیاز بدست آورده بود، یک امتیاز بدست آورد که این نشان از عمق فاجعه تیم کلوپ است.

با این نتیجه رکورد شکست ناپذیری فن دایک همراه با لیورپول در آنفیلد، شکسته شد.

شاگردان کلوپ اکنون با ۱۶ امتیاز موقتاً در رده نهم قرار دارند و با صدر ۱۳ امتیاز فاصله گرفتند. لیدزیونایتد نیز با این برد ۱۴ امتیازی شد و با عبور از بحران در جایگاه پانزدهم جدول جای گرفت.

در دیگر بازی که پیشتر برگزار شد هم فولام و اورتون به تساوی بدون گل رضایت دادند.

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 34681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha