صدرنشینی موقت بایرن‌مونیخ با ۶ تایی کردن ماینز/ لورکوزن بازهم باخت + فیلم

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با یک برد پرگل موقتا جای یونیون‌برلین در صدر جدول بوندسلیگا را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته دوازدهم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت ۱۷ دیروز پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با نتیجه ی پرگل ۶ بر ۲ از سد میهمان خود ماینز گذشت.

فیلم خلاصه این بازی را ببینید:

شاگردان یولین ناگلزمن برای رسیدن به صدر جدول، ولو به صورت موقت، باید از سد ماینز می‌گذشتند و این اتفاق به مقتدرانه‌ترین شکل ممکن رخ داد. سرز گنبری(۵)، جمال موسیالا(۲۸)، سادیو مانه(۴۳)، لئون گورتزکا(۵۸)، ماتیس تل(۷۹) و اریک ماکسیم چوپو موتینگ(۸۶) برای میزبان گلزنی کردند و در سوی مقابل سیلوان ویدمر(۴۵) و مارکوس اینگوارتسن(۸۲) گلزنان ماینز بودند.

باواریایی‌ها با این پیروزی ۲۵ امتیازی شدند و موقتا در صدر جدول جای گرفتند. ماینز نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد. یونیون‌برلین در صورت پیروزی می‌تواند دوباره صدر را به خود اختصاص دهد.

در دیگر بازی جذاب دیروز (شنبه) تیم بایرلورکوزن در خانه لایپزیش با ۲ گل شکست خورد تا باختی دیگر برای ژابی آلونسو و شاگردانش در لیگ رقم بخورد. کریستوفر انکونکو و تیمو ورنر به ترتیب در دقایق ۳۲ و ۸۳ گلزنان تیم مارکو رُزه در این مسابقه بودند. آنها با این پیروزی ۱۹ امتیازی شدند و موقتا تا رده‌ی پنجم جدول بالا آمدند. لورکوزن اما با ۹ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد.

نتیجه‌ی ۲ بازی دیگر بدین شرح است:

وولفسبورگ ۴-۰ بوخوم

اشتوتگارت ۲-۱ آگزبورگ

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 34675

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha