فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد + بیانیه شورای تامین

شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که فرمانده انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر از سمت خود عزل شدند.

شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این عزل به دنبال حوادث رخداده در ۸ مهر سال جاری صورت گرفته است.

در بیانیه شورای تامین استان با اشاره به حوادث هشت مهرماه سال جاری در زاهدان و علل آن آمده است: پرونده حوادث تلخ زاهدان اعم از محرکین، اغتشاشگران و مهاجمین به کلانتری و از طرفی به مسئولین ذیربط انتظامی جهت رسیدگی به تخلفات و جرائم ، تشکیل و به همراه مستندات کامل برای رسیدگی همه جانبه به مراجع قضایی ارسال شده تا به صورت دقیق و بر اساس ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا در روز جمعه ۸ مهرماه سالجاری، تعدادی از افراد مسلح ناشناس به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند که به گفته استاندار در پی این حمله تروریستی ۱۹ نفر کشته و ۲۱ نفر مجروح شدند.

بعد از این حمله تروریستی شورای تامین سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای، مردم را به حفظ آرامش دعوت و اعلام کرد: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد + بیانیه شورای تامین

فرمانده انتظامی زاهدان برکنار شد + بیانیه شورای تامین

۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
کد خبر: 34603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha